czwartek, 19 maja 2016

Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 61


Hej w 60 poście  z serii Chcesz pomóc to pomagaj :)  Adoptuj psa lub kota :) 61
Więc dziś wróciłam już do domku (bardzo się cieszę).
Wycieczka była nawet fajna ale za długo w autokarze.
I pierwszy raz zasnęłam w autokarze (jechaliśmy cała noc)




chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)
chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 2
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 3
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 4
 Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 7

Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)36
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)37
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)38
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 50
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 52
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)53
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)54
 Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)55
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)58
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :)59
Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) 60

tu macie linka do fundacji z Facebooka ------> Fundacja Azylu pod Psim Aniołem
 

Jest mi smutno. Nie dość, że moja pani oddała mnie po 6 latach, to jeszcze okazało się, że mam kamień na zębach i muszę mieć zabieg usunięcia kamienia oraz kilka ekstrakcji, cokolwiek to znaczy. Na dodatek brakuje na to pieniędzy. To koszt 200-250 zł. Czy ktoś pomoże mi zebrać tę kwotę? Proszę...
Tel. 501 258 303, 509 117 723.
Fundacja Azylu pod Psim Aniołem
ul. Kosodrzewiny 7/9...
04-979 Warszawa
Rachunek bankowy: 03 1020 1042 0000 8802 0109 6528
Przelewy zagraniczne:
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
IBAN: PL03 1020 1042 0000 8802 0109 6528
PayPal i Dotpay: biuro@psianiol.org.pl
Dopisek: zabieg



Eska ma 7 tygodni i bardzo prosi o dom tymczasowy w Warszawie lub okolicach. Równocześnie mała szuka stałego domu. Esce się bardzo spieszy, ponieważ ma czas tylko do 26 maja. Jest pierwszy raz zaszczepiona na choroby wirusowe. Domu tymczasowy przybywaaaa!
Tel. 509 117 723, 501 258 303.




 
 
Brewka wróciła do nas w niespełna miesiąc od adopcji. Niestety, czasami tak się zdarza. Mała jest bardzo fajnym szczeniakiem. Dzielnie uczy się zachowywania czystości na dworze. Jest słodką psią ciapą. Lubi inne psy, koty też jej nie przeszkadzają. Mała potrzebuje dobrego, cierpliwego domu, który będzie wiedział że szczeniak to psie dziecko, podobnie jak dziecko ludzkie, i potrzebuje uwagi i wychowywania. Nic nie dzieje się samo...
Tel. 509 117 723, 50...1 258 303.
__________________________________
Kwiecień 2016:
Brewka ma nowy, ciepły dom
__________________________________
Brewka ma około 3 miesięcy. Została wyrzucona razem z piątką rodzeństwa na działki pod Warszawą. Maluchy pojawiły się w tym miejscu z dnia na dzień. Były na tyle mądre, że zadekowały się pod domkiem letniskowym. W nocy przytulały się do siebie, dając wzajemnie ciepło i namiastkę bezpieczeństwa. Maluchy spędziły w tym miejscu samotnie 3-4 doby. Akurat noce były bardzo zimne, ale dzieciaki dały radę. Zabraliśmy je stamtąd, aczkolwiek bardzo bardzo PILNIE poszukujemy dla Brewki domu stałego. Mała jest odrobaczona I zaszczepiona.
Kontakt : 501 258 303 lub 509 117 723



 
 
 
Omar został znaleziony na przystanku autobusowym w Warszawie. Kobieta, która zainteresowała się wychudzonym szczeniakiem, trzymała w rękach siatki z zakupami. Wygłodniały pies wyczuł coś dobrego do jedzenia i wygryzł dziurę w foliowej siatce, by dostać się do jedzenia. Potem wypił za jednym razem 2 miski wody. Omar jest psim nastolatkiem. Ma około 8-9 miesięcy. Widać, że nie był dobrze traktowany. Wychudzony, z wyraźnie widocznymi żebrami pod skórą, musiał w dzieciństwie niedojadać lub nawet głodować. Ma krzywicę łap. Omar trafił pod naszą opiekę. Odkarmiamy go, dlatego chłopak z każdym dniem nabiera coraz więcej sił. Chodzi bez problemu, a nawet biega. Mimo tego co prawdopodobnie przeszedł w swoim krótkim życiu, Omar jest bardzo ufnym, przyjacielskim szczeniakiem. Lubi inne zwierzęta, ludzi wita radosnym machaniem ogonem i z uśmiechem na pysku. Szukamy dla Omara domu tymczasowego w Warszawie lub okolicach, a także dobrego, stałego domu. W przyszłości może być psem sięgającym grzbietem powyżej kolana, smukłym, wysokim.
Potrzebujemy dla Omara dobrej, wysokoenergetycznej karmy i dobrych puszek.
Jest jeszcze szansa, że krzywica łap cofnie się w pewnym stopniu. Prosimy również o udostępnianie psiaka.
Tel. 509 117 723, 501 258 303.

Fundacja Azylu pod Psim Aniołem
ul. Kosodrzewiny 7/9
04-979 Warszawa
Rachunek bankowy: 03 1020 1042 0000 8802 0109 6528
Przelewy zagraniczne:
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
IBAN: PL03 1020 1042 0000 8802 0109 6528
PayPal i Dotpay: biuro@psianiol.org.pl
Dopisek: Omar
Jeśli nie możesz adoptować Omara, zostań jego opiekunem wirtualnym.
Utrzymujemy nasze zwierzaki wyłącznie z darowizn osób fizycznych i prawnych.
Twoja pomoc jest nam niezbędna i bardzo o nią prosimy.



 
 
 
7 tygodniowy Kolor jest wesołym, zmyślnym, rozkosznym bobasem. Nerwowo spogląda na telefon. Czeka na TEN JEDEN WAŻNY telefon, który zapewni mu jak najszybciej dom tymczasowy w Warszawie lub okolicach albo dobry, stały dom. Jeśli nikt nie zadzwoni, maluch 26 maja trafi do klatki. Kolor nie chce. Z nadzieją liczy, że telefon w jego sprawie zadzwoni przed 26 maja. Dzwoń!
Tel. 509 117 723, 501 258 303.



 
 
Jestem Kampus i nikt mi tego imienia nie odbierze. Mam teraz 7 tygodni i przed sobą gorszą perspektywę. Równo za 10 dni wyjadę z obecnego domu tymczasowego i trafię do klatki. Obecny tym czas od 26 maja nie może już mi zapewniać tymczasowego schronienia. Dlatego zwracam się do ludzi o dobrych sercach, by zapewnili mi nowy dom tymczasowy w Warszawie lub okolicach lub dom stały. Sami sobie siedźcie w klatce! Proszę o pomoc. Kampus.
Tel. 509 117 723, 501 258 303.



 
 
Mały, słodki 7 tygodniowy Zet z niepokojem spogląda w kalendarz. Dlaczego? Za 10 dni, jeśli nie znajdzie domu tymczasowego w Warszawie lub okolicach albo domu stałego, trafi do klatki. Maluch za 10 dni musi opuścić gościnny dotychczasowy dom tymczasowy z powodów niezależnych od niego. Czy ktoś pomoże Zetowi i zaoferuje mu dom tymczasowy????
Tel. 509 117 723 501 258 303.



 
Ogóreczek 26 maja musi opuścić obecny dom tymczasowy z powodów prywatnych człowieka. Co dalej? Czeka go klatka. Szukamy pilnie nowego domu tymczasowego w Warszawie lub okolicach i równocześnie domu stałego dla 7 tygodniowego malucha. Bardzo, bardzo prosimy.
Tel. 509 117 723, 501 258 303.



 
 
 
7 tygodniowa mądra Silesia robi wszystko by po 26 maja nie trafić do klatki, dlatego bardzo prosi, by do tego czasu znalazł się dobry człowiek, który zapewni jej dom tymczasowy w Warszawie lub okolicach lub dom stały. Pomóżcie...
Tel. 509 117 723, 501 258 303.



 
 
Dobrzy ludzie. Bardzo prosimy o zapewnienie niespełna 7 tygodniowej Sałatce domu tymczasowego w Warszawie lub okolicach. Mała ma czas do 26 maja. Potem trafi do klatki. Bardzo prosimy w jej imieniu.
Tel. 509 117 723, 501 258 303
 



 
Wiktorek jest łaciaty jak krówka, ale jest myszką, a w zasadzie myszkiem. Został uratowany przed oddaniem na pokarm dla innych zwierząt. Wiktorek szuka stałego, dobrego domu w Warszawie lub okolicach. Oprócz wielkiej miłości do myszka, warunkiem adopcji Wiktorka jest posiadanie odpowiedniej klatki oraz podpisanie umowy adopcyjnej.
Tel. 797 528 758



 
 
Jeżeli szukasz łagodnego psa z którym pragniesz wychować swoje dzieci nie znajdziesz nikogo lepszego na to miejsce niż ja. Nazywam się Broadway i zostałem oceniony przez weterynarza na około 6 lat.
Zostałem znaleziony na polu gdzie koczowałem 2 miesiące.
Chudziutki i wycieńczony trafiłem pod opiekę Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.
Kocham ludzi i jestem do nich przyjaźnie nastawiony. Najgorsze mam już za sobą. Nadal jednak szukam kogoś kto mnie pokocha i pozwoli mi stać się c...złonkiem jego rodziny. Jestem miłym psiakiem, brak we mnie agresji. Doskonale dogaduję się z ludźmi, niezależnie od ich wieku.
Mimo, iż zwracam na siebie uwagę, azylowi goście zdają się mnie nie zauważać. A gdyby tylko choć jeden z nich przysiadł obok mnie wiedziałby jak bardzo potrafię być oddany...
Mam wiele zalet, które powinny mieć dla Ciebie znaczenie.
Jestem towarzyski i łagodny, toleruję dzieci i nie ma we mnie agresji. Niewiele mi trzeba do szczęścia, a co za tym idzie nie sprawiam kłopotów. Na spacerach jestem zrównoważony.
Jeżeli uznasz, że będę godnym towarzyszem Twojej rodziny zadzwoń pod numer Fundacji Azylu pod Psim Aniołem 501 258 303 lub 509 117 723 i zapytaj o Broadway'a. Proszę, przywróć mi wiarę, że znajdę kogoś kto pokocha mnie całym sercem...




 
 
to było na tyle z dzisiejszych  adopcji następny taki post za tydzień :)
Jeśli zdecydujesz się na adopcję psa lub  kota  najpierw zapytaj o zgodę rodziców :)
 

 Pa, Pa don't copy
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz