piątek, 2 stycznia 2015

Rok na Blogu

Hej kochani nie mogę w to uwierzyć, że to już rok na moim blogu  i dziękuję za 5778 wyświetleń Pierwszy post jaki pojawił się o godzinie 15:54 wiem że dużo ludzi z Ameryki mnie czytają na czas Amerykański to 3:54 popołudniu.


Wszystkie Posty jakie były:






Styczeń postów 28






  • Zające :)
  • kuce
  • Szczekuszka :)
  • Konie arabskie
  • Jeże :)
  • Lisy :)
  • Moje najlepsze książki i gazety :)
  • Wilki
  • Filmy o zwierzakach i zwiastun czego to się w posc...
  • Koliber
  • gepardy
  • lwy :)
  • tygrysy
  • Ślimaki :)
  • tak sobie ryby i ocean
  • Garfield i info
  • Garfield animowany
  • krokodyle :)
  • Chomiki :)
  • rekiny i ulubione przedmioty:):*
  • szkoła i zwierzaki :P
  • Ptaki i zdjęcia ptaszków
  • Konie i niespodzianka
  • Koty
  • zdjęcia szczeniaków
  • Po kinie
  • trochę o zwierzakach
  • 1 dzień na blogu :)


  • Luty postów 14






  • Słonie
  • TŁUSTY CZWARTEK
  • Moja wczorajsza zakupiona książka
  • Jak zrobić obrożę, smycz i kaganiec :) dla figurki...
  • Jak zrobić kantar i lonżę dla konia schleich :)
  • ASK
  • Krowy
  • Czy Jednorożce i Pegazy istnieję ?????????????????...
  • Zwierzaki walętynkowe czyli coś o weletynkach i o ...
  • filmiki zwierząt i z zwiastun filmu robaczki z zag...
  • Takie se odznaki zwierząt
  • śmieszne zwierzaki zdjęcia i filmy :) ^_^
  • małe info
  • Kangurki :)


  •  Marzec postów 10






  • co kupiłam w sklepie
  • Huski :)
  • "KAMIENIE NA SZANIEC" szkona wycieczka do kina :)...
  • Sesja zdjęciowa mojego lps husky :)
  • Jak zrobić telefon dla Lps :)
  • Charty
  • Kotek Pusheen :)
  • Dzień kobiet
  • Antylopy
  • Rottweiler






  • Kwiecień postów 8






  • COŚ O MNIE CZYLI CO LUBIE A CZGO NIE LUBIĘ
  • Znacie tę piosenkę
  • CO DOSTAŁAM NA WIELKANOC
  • Wielkanoc
  • Dalmatyńczyki :)
  • TROCHĘ NIE O ZWIERZĘTACH
  • SOWY, MYSZY,PANTERY , LAPTARTY I COŚ WŁASNEGO NA 5...
  • Niedźwiedzie Brunatne






  • Maj postów 14






  • 2 Piosenki Seleny Gomez
  • Borsuk
  • Jeleń :)
  • Pekińczyk
  • Instagram
  • FOTOWARSZTATY CZ.4 DZIEŃ 4,05,2014
  • FOTOWARSZTATY CZ.4 DZIEŃ 3,05,2014
  • MAŁE INFO :
  • Dziobak
  • COŚ NOWEGO
  • niedamowity świat Gumballa
  • FOTOWARSZTATY CZ 2 DZIEŃ2.05.2014
  • FOTOWARSZTATY CZ 1 DZIEŃ 1.05.2014r
  • Kłusak Francuski






  • Czerwiec postów 16






  • Nowa część HEARTLANDU :)
  • Mam neta :) ;*
  • Niebezpieczeństwa dla zwierząt podczas wakacji :/...
  • Małe info + 2 zdjęcia
  • Królik lwi
  • Gronostaj
  • Pszczoły :*
  • DZIEŃ TATY
  • Etui pingwinek z alegro
  • BULDOG FRANCUSKI
  • Info o ważym poście
  • Kuc islandzki
  • zdjęcia z zawodów na hipodromie nowe etui na tel. ...
  • Post na 1000 wyś. foka, kot syjamski, kundel, pude...
  • NAD MORZEM
  • dzień dziecka






  • Lipiec postów 1






    Małe info :)






    Sierpień postów 14




  • :)\
  • Info dotyczące bloga
  • Spotkanie z Wercią
  • Wakacyjne fotowarsztaty dzień 20,07,2014
  • Wakacyjne fotowarszaty dzień 14,07,2014
  • OTO CO KUPIŁAM W E.LECLERKU
  • WAKACYJNE FOTOWARSZATY LPS DZIEŃ 13,07,2014
  • Wakacyjne fotowarsztaty Lps dzień 11,07,2014
  • :)
  • Co dostałam na 14 Urodziny ?
  • Padalec
  • Instagram i Twitter
  • Powrót do Gdańska
  • Małe info








  • Wrzesień postów 20






  • no commetn
  • Ruffian - Historia niezapomianego konia
  • 3 nowe branzoletki
  • Opis dnia w szkole:)
  • Nowa część gazetki Przyjaciel Pies i coś jeszcze
  • Clifford
  • Dawno mnie nie było...
  • Opis wycieczki na kręgle i do mc
  • Chart Polski
  • Gdzie można mnie znależć
  • Koń małopolski
  • Hucuł
  • Charcik Włoski, Lucher,Chart Perski i Borzoj Post ...
  • Chart Angielski + nowa moja ulubiona piosenka
  • Pytania z książki "Mój mały sekretnik"
  • Moje sposoby na chorobę
  • Jestem przeziębiona
  • Wippety
  • Trochę nauki
  • Post z okazji 2000 wyś








  • Październik postów 22






  • Halloween
  • Opis 18 odc nastoletniego wilkołaka + nowy zespół ...
  • Sepy
  • Żaba
  • Kojot
  • Wóbelek
  • Małe info z nadchodzącym Halloweenem
  • Kruk zwyczajny
  • Co kupiłam z rodzicami w Ikei - Moje zakupy
  • Teen Wolf Nastoletni Wilkołak Bohaterowie
  • 6 nowych piosenek Ariany Grande z albumu My Everyt...
  • Co słychać u Tulipanki
  • Teen Wolf - Nastoletni wilkołak
  • Krótka recenzja filmu " Więzień Labiryntu "
  • Krótka Historia mojego bloga ...
  • Nowa część hertlandu
  • Mewa srebrzysta
  • Rybitwa białoczelna
  • nowa piosenka
  • Ted
  • Łoś
  • Secretariat - najszybszy koń wyścigowy








  • Listopad postów 14






  • 60 faktów o mnie
  • York
  • Jesienne oko fotografa : fotowarszaty
  • Opis Finałowego odcinka Teen Wolf 4 sezon
  • Post z okzaji 4000 wys. : Kapibara, Potrzos, Kopci...
  • Gmail
  • Małe info O Tulipance
  • Kanarek
  • Muzyka z Teen Wolf
  • Teen Wolf opis każdej postaci
  • 2 Nowe etui na telefon
  • Opis ostatniego odcinka teen wolf sezonu 3
  • Koń heski
  • Jeszcze jedna postać z filmu Teen Wolf






  • Grudzień postów 29






  • Podsumowanie roku 2014
  • Jessie - opis odcinków
  • Portugalski pies dowodny
  • Jessie - Lista Odcinków i daty
  • Koń holsztyński :)
  • Jessie - opisy bohaterów
  • Konie fotowarszaty zima
  • Jessie
  • Święta święta i po świętach
  • Prezent od brata taty i jego żony
  • Zimowe oko Fotografa = Fotowarsztaty
  • Co dostałam na wigilie ?????
  • Post za wczoraj
  • Krecik
  • Pierniczki + domek + choinka = czas spędzony mile ...
  • Króliczek. Hej dziś miałam dać wam posta przepis n...
  • Co dostałam na Wigilię klasową
  • Dog Niemecki
  • Czapla biała
  • Czapla Siwa
  • Koń karabachski
  • Pierwiosnek
  • Teen Wolf filmiki z YouTube :)
  • Co dostałam na Mikołajki ?????
  • Nurzyk zwyczajny
  • Walenie
  • Renifer + piosenki z Teen wolf
  • Lis Polarny - Piesiec
  • Niedźwiedź polarny












  • I to wszystkie posty jakie pokazały się w roku 2014 teraz czekają w kolejce następne nowe pomysły na posty.



    Jestem pewna, że wasz Sylwester Był udany :) 


    Życzę wam udanego nowego roku 2015


    I spełniania swoich wszystkich marzeń


    Pa, Pa don't copy


















    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz