piątek, 12 grudnia 2014

Teen Wolf filmiki z YouTube :)



Hej !!!!!!! Witam was po kilku dniowej nieobecności  na moim blogu. Więc tak nie mogłam w tym tygodniu dodać posta ponieważ w Środę miałam Sprawdzian z matmy a dziś miałam Sprawdzian z Niemca. Te wszystkie filmiki które to dam to chyba oglądałam milion razy na serio. Tam będzie też kilka filmików  jak Stiles jest tym nogitsunem i jak jest normalny.
A tak w ogóle  to umie wczoraj byli rugbiści w szkole z zespołów Lechia Gdańsk i Arka Gdynia i mówili o tolerancji tylko mi nie wcisną kitu, że tymi dwoma zespołami jest tolerancja ponieważ ja niewierze ludziom a i każdy wie, że Gdańsk Gdynia i Sopot się nie lubią wiem to ponieważ ja nie lubię Gdyni i Sopotu w szkole się wyśmiewamy z tych dzielnic :)

Zaczynajmy 
 |
|
|
|
\/

 
 
Teen Wolf Crack#1  
 
 
Stiles Stilinski || 'I've become so numb' w 0:45 sekundzie jest moment z odcinka 22
w 0:45- 1 minuty jest moment z 18 odcinka
 
 Teen Wolf - MIX OF NONSENSE (Crack!)  
 
Stiles Stilinski || Monster 
Na samym początku jest moment z 18 odcinka a ja próbuję nie oglądać 18 bo to jest bardzo smutny odcinek ...  a tytuł tego filmiku nie za bardzo pasuje bo tam jest więcej momentów jak był normalny mam nadzieję, że ci co oglądali ten film to zrozumieją  o co mi chodzi.
 
Stiles Stilinski~I'm Only Human
 
Stiles Stilinski | Somebody Else Might End Up Being Me
 
Calls Me Home - Stiles StilinskiStiles Stilinski - echo
 
Stiles Stilinski || Are you okay?
 
Stiles Stilinski - Panic Attack  
 
pieces | stiles stilinski  
 
 
 Stiles Stilinksi - The Best Of
 
 Stiles stilinski | "you named your kid stiles Stilinski?"  
 
Stiles Stilinski • he was protecting us
Na początku jest momentu  z 8 odcinka 4 sezonu
 
Stiles Stilinski | straight to hell  
 
Na początku jest moment  z 24 odcinka 3 sezonu
 
Bleeding out || Stiles Stilinski
 
Nogitsune!Stiles - Seven Nation Army  
 
 
 
the devil within | nogitsune/stiles  
 
the nogitsune • the one who laughs last
 
Home | Teen Wolf 3x24 Finale Aftermath  
 
Teen Wolf | "Oh hell.." [HUMOR]
 
Wanna Find A Dead Body? || Teen Wolf CRACK!vid   Najlepszy moment to 3:03 - 3:13
 
Teen Wolf | Crack
 
Best Stiles Stilinski Moments of 3A - Part 1  
najlepsze momenty to od 0:16 - 0:36
 
stiles stilinski | best of season 3  
 
 
TEEN WOLF - (SEASON 5) OPENING CREDITS 
 TEEN WOLF - (SEASON 5) OPENING CREDITS  2 początki jak będzie się rozpoczynał 5 sezon w jednym jest Alison ale przecież ona umarła ... nie mogę się doczekać !!!!!
 
Teen Wolf | Season 3A Bloopers  
 
Stiles Stilinski's Funniest Moments Of Season 3a fajny moment to 3:06 - 3:14
 
 
 Stiles Stilinski || 'I've become so numb' ten film oglądałam chyba z milion razy
 
TEEN WOLF CRACK #2
 
 Stiles Stilinski | Who Are You  
 
Stiles Stilinski || Monster  ta piosenka w tle jest fajna
 
stiles stilinski | flesh  fajne dwa momenty jakie są w tym filmie to 0:3 - 0:5 i 0:6 - 0:7 ta piosenka fajnie jest dobrana
 
Stiles Stilinski - Dysfunctional  
 
 Stiles Stilinski | Run This Town  
 
 
 stiles stilinski | the devil within  
 
Stiles Stilinski | FLESH
 
 Teen Wolf » || Stiles- "What the hell is happening to me.."  
 
Stiles Stilinski | Demons in my dreams {+3x20}  
 
Stiles Monster  
 
Teen Wolf | Crack #4  
reakcje tych ludzi są podobne do moich
 
Teen Wolf || song spoof  
 
Teen Wolf | Crack #3
 
 
Teen Wolf ✖ Crack (HUMOR!) jak jest ta kobieta w 1:46 to ja tak samo się zachowywałam to było w 18 odcinku
 
Teen Wolf ON CRACK! (Humor Edition #3)  
 
Stiles Stilinski || Monster  
 
stiles stilinski [the nogitsune] | monster [+3x20]  
 
Pa, Pa to wszystkie filmiki tego posta pisałam tak ok 3 - 4 godziny byłam dziś z rodzicami w E.leclerku ( galeria przymorze ) a w niedziele jedziemy chyba do ... Ikei hura !!!!!!!!!!!!!!
 dziś w planach mam dokończenie 4 sezonu    Teen Wolf
zostały jeszcze mi 2 odcinki.  Za tydzień zaczynam ferie świąteczne hura
 
Pa, PA don't copy 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz