piątek, 30 stycznia 2015

Czarownica (film 2014)

Hej przepraszam, że wczoraj nie było postu bo uczyłam się do matematyki bo mieliśmy sprawdzian z całego 1 semestru.

Kilka dni temu oglądałam z mamą film pod tytułem  Czarownica.
Film był ciekawy i fajny, o tym filmie dawno wiedziałam ale miałam małe wątpliwości co do tego filmu, że będzie nudny i stracę tylko czas na oglądaniu tego filmu.
A film mnie zainteresował jak koleżanka opowiedziałam mi o nim  na polskim jak pan wyszedł z klasy coś załatwić.

Mojej Mamie też bardzo film się spodobał.

Dziś po tym pojawi się jeszcze jeden post.
Na pewno w ferie będę dawała wam po kilka postów dziennie góra 3 - 4 posty.

I od dziś zaczęłam ferie zimowe.

Film opisuję wróżkę Maleficent jak była mała i zakochała się w chłopaku Stefanie.
I po kilku latach znowu się spotkali, tylko kiedy  Maleficent zasnęła to Stefan obciął jej skrzydła.

 Maleficent stała się potem zła i rzuciła zaklęcie na córkę ( tak jak w śpiącej królewnie )

Ale dla nie film naprawdę zrobił się fajny od 30 minuty ja ona stała się zła.

Zaszokowało mnie zakończenie bo z złej czarownicy zrobiła się z powrotem dobra wróżka.

Od kiedy pamiętam to zawsze wolałam te złe postacie i nigdy nie cieszyłam się z szczęśliwego zakończenia.

W cały swoim dzieciństwie nie lubiłam oglądać bajek o księżniczkach i tak jest do teraz, same słowo księżniczka doprowadza mnie do obrzydzenia i gęsiej skórki.

Tak samo jak bajki z barbie inne bajki typowo dziewczęce.

A teraz dam wam małe info o tym filmie i kilka zdjęć.


Czarownica (ang.: Maleficent) – amerykańska dramatyczna baśń przygodowa z 2014 roku w reżyserii Roberta Stromberga z Angeliną Jolie w roli głównej. Film zainspirowany "Diaboliną" – postacią znaną z disneyowskiej Śpiącej królewny z 1959 r.

Fabuła
Stefan pochodził z królestwa starego króla Henry'ego. Zaprzyjaźnił się z Maleficent, potężną wróżką i protektorką Wrzosowisk graniczących z lądem przyjaciela, które Henry chciał podbić. Król obiecał swe królestwo i córkę temu, kto przyniesie dowód na zabicie znienawidzonej Maleficent. Stefan był tak zdeterminowany by zostać monarchą, że odciął skrzydła swej przyjaciółce gdy spała i sprezentował je królowi. Otrzymał za królestwo a Maleficent uczyniła sobie za kruka posłusznego sojusznika, Diavala.
Ten doniósł jej o narodzinach Aurory, córki Stefana i wnuczki śp. króla Henry'ego. Maleficent − która objęła królewskie rządy nad Wrzosowiskami − wprosiła się na uroczystość i rzuciła klątwę na jego dziecko. W dniu 16. urodzin miała ukłuć się wrzecionem w palec i zapaść na sen z którego się nie wybudzi. Widząc ukorzonego Stefana, złagodziła czar, dodając do niego słowa o złamaniu tylko za pomocą pocałunku prawdziwej miłości. Aurora została ukryta i wychowywana przez wróżki a wszystkie wrzeciona w królestwie spalono. Stefan wysłał nawet armie na Wrzosowiska, które Czarownica otoczyła żywym, kolczastym murem, przez co jego armię pokonano.
Maleficent przez te wszystkie lata obserwowała z bliska dziecko i niekompetencję jej opiekunek. Zbliżyła się do niej emocjonalnie i w 15. rodziny ujawniła się jej jako matka chrzestna. Próbowała też odczynić klątwę, lecz poniosła porażkę. Aurora za to poznała księcia Filipa a żeby zapobiec klątwie, Maleficent pozwoliła jej zamieszkać na Wrzosowiskach. Aurora usłyszała jednak od wróżek o swoim ojcu i pogalopowała na koniu do pałacu króla, w dniu swych 16. urodzin.
Na miejscu, król Stefan postradał rozum, wpatrując się w dawno skradzione skrzydła i odmawiając widzenia się z żoną, Leilą. Aurora wypełniła klątwę i zapadła w sen. Maleficent porwała Filipa i przedarła się do zamku, zmuszając księcia do pocałowania dziewczyny. Gdy to nie zadziałało, sama przeprosiła Aurorę i pocałowała ją w czoło, co złamało klątwę. Aurora wybaczyła jej. Gdy miały opuścić zamek, Maleficent została schwytana przez straże króla. Zamieniła swego kruka w smoka i walczyła dopóki Aurora uwolniła jej skrzydła z gabloty, przez co połączyły się z właścicielką. Krótka, osobista walka między czarownicą a królem, doprowadziła do zrzucenia Stefana z wieży zamkowej, gdy chciał po raz drugi zabić swą eks-przyjaciółkę z czasów młodości.
Aurora została koronowana na królową obydwu ziem, Wrzosowisk i terytoriów swego ojca oraz dziadka. Filip towarzyszył jej w tym dniu a szczęśliwa Maleficent wróciła do roli obrońcy, tym razem zupełnie nowej krainy.


Odsada
  • Angelina Jolie jako Maleficent
  • Elle Fanning jako 16-letnia królewna Aurora, córka Stefana i Leili
  • Sharlto Copley jako król Stefan, ojciec Aurory
  • Sam Riley jako Diaval, kruk i sojusznik Maleficent
  • Imelda Staunton jako wróżka Flora, różowa wróżka i wychowawczyni Aurory
  • Juno Temple jako wróżka Hortensja, zielona wróżka i wychowawczyni Aurory
  • Lesley Manville jako wróżka Niezabudka, niebieska wróżka i wychowawczyni Aurory
  • Brenton Thwaites jako książę Phillip
  • Kenneth Cranham jako król Henry, teść i poprzednik króla Stefana
  • Hannah New jako królowa Leila, cóka Henry'ego i matka Aurory



  • A teraz kilka zdjęć :

     
     
    Pa, Pa don't copy

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz