niedziela, 11 stycznia 2015

Małe info dotyczące bloga :)

Hej w poniedziałek wtorek środę i czwartek żaden post się nie pojawi bo w środę mam sprawdzian z Biologii a w piątek kartkówkę w niemieckiego.


 Więc posty się nie pojawią bo chcę się bardziej przygotować do sprawdzianu i kartkówki.


Z biologii zostały mi tylko  lekcję do nauki a do  niemieckiego dopiero będę się uczyła.


A jak wam minął weekend bo mi dobrze z piątku na sobotę  siedział sobie do 3 rano i z soboty na niedzielę też do 3 rano bo oglądałam Jessie.


A od  1 lutego zaczynam ferie zimowe które trawą 2 tygodnie super i znowu będę mogła codziennie siedzieć do 3 rano Super !!!!!!!!!!!!!!!!




A od dzisiaj znowu zaczęłam słuchać Iggy Azalea  i ma kilka nowych piosenek/ które mi się spodobały.


Życzę wam  udanego tygodnia szkolnego bo mój może nawet będzie udany jak lekcje nie będą się dłużyć :)) i nauczycie nie będą przynudzać :) jak nauczyciele przynudzają to ja się wyłączam i dalej do końca lekcji nic nie słucham :) Jak cała klasa.







 


Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz