środa, 7 stycznia 2015

Po długiej przerwie trzeba do Szkoły :((((((((((((((((

Hej dziś pierwszy raz poszłam do szkoły ostatni raz byłam w szkole to było 19 grudnia ( dziś będą same zdjęcia Sida )
Dziś takiego ciekawego oprócz tego, że na W-F mieliśmy apel bo jakaś osoba podszyła się pod ucznia mojej szkoły na Facebook i skomentował obraźliwie zdjęcia i sprawa poszła na Policję i ta osoba co to zrobiła będzie miała do czynienia z Policją. 

 ( na obrazku pisze " Sid Leniwiec to on wymyślił Waka Waka " )

Mam zapowiedziany już sprawdzian z Biologii 14.01.2015 roku.

 Tak na serio to zapominałam  jak wygląda moja klasa nauczyciele i cała szkoła.

 A dziś na osiedlu spadł u mnie śnieg z czego bardzo się cieszę bo ja kocham śnieg.

 Myślałam, że ten dzień będzie w szkole mi się dłużył ale minął mi szybko i fajnie.

 
 A jak rano szłam o 7 : 40 to było ciemno jak by to była 6 ale na szczęście lampy ustawione są co kilka metrów od siebie i było w mirę jasno.

 Na godzinie wychowawczej graliśmy w kalambury i było dosyć fajnie.

Pa, Pa  rano miałam więcej wizji co tu napiszę ale to o czym  rano myślałam zupełnie wyleciało mi z głowy

 Don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz