sobota, 27 grudnia 2014

Święta święta i po świętach

 Dlaczego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Hej i już po świętach teraz słucham Alwin i Wiewiórki Hey Jessie.
 
Ja ten Film mogę oglądać codziennie po kilka godzin :)  Najlepszymi osobami jakie tam występują to:
Luke
Ravi 
 
 Dziś oglądałam sobie Tv i leciała taka piosenka
 
 Faydee - Can't let go.
 
 
Święta Święta i po Świętach takie przysłowie jest umie w rodzinie i na pewno w każdej   
 
Nie mogę w to uwierzyć, że już po świętach :(((((((
 
Ale dlamie święta w tym roku były bardzo udane :)) było dużo fajnych prezentów i nie będę ukrywać, że trochę zarobiłam czyli dostałam 250złoty  od Mikołaja,  50 złoty dostałam od cioci.
 
W poniedziałek idę na Hipodrom i Na pewno pojawią się zdjęcia koni :)))
 
I zaczęłam czytać Heartland :)))
 
Nie mogę doczekać się Maja bo jedziemy na Mazury a w wakacje od strony Taty jadę chyba z dziadkami i moim młodszym kuzynem ( o 4 lata czyli ja mam 14 on 10 ) Na południe Polski do Białej Podlaski do moich kuzynów cioci i wujka ostatnio widziałam ich 2 - 3 lata temu.
 
Moja ciocia ma 4 synów a jedne najstarszy jest chory bo przy porodzie coś się stało i zawsze musi być pod opieką.
 
2 Syn jest ode mnie o 3 lata starszy.
 
3 Syn jest w moim wieku i są zdjęcia jak byliśmy mali  ( miałam rok jak byłam tam 1 raz ).
jak razem się bawimy i kąpiemy :))))))) (na serio ).
 
4  Syn jest ma chyba 7 - 8 lat nie wiem.
 
Najwięcej z mojej rodziny od strony taty mieszka właśnie na Południu bo mój dziadek tam mieszkał jak była mały.
 
Na pewno jak bym tam miała jechać to cały dnie bym chciała spędzie z zwierzętami bo tam jest ich naprawdę dużo.
 
I tam jest największa stadnina koni w Janów Podlaskim tam sprzedają rodowe Araby
 
Tu macie linka  www.janow.arabians.pl osobiście chciałam bym tam pojechać.
 
Ale na co dzień mogę chodzić na Hipodrom Hipodrom zajmuję trochę części Gdańska i trochę części Sopotu tak somo Ergo Arena
www.hipodrom.sopot.pl moja stadnina w jakiej jeżdżę to złota podkowa jeżdżę na koniu Hektorze choć on reaguje tylko Na Gumiś każdy koń w tej stadninie ma swój Pseudonim na który reaguje.
 
Wczoraj zasnęłam o 3 :18 rano czyli dzisiaj obudziłam się o 5:20 poszłam do toalety jak wróciłam do łóżka to nie mogłam zasnąć tak zimno mi było ale jakoś zasnęłam i spałam do 8.
 
Codziennie chodzę spać o 3 rono bo oglądam Jessie jak oglądałam Teen Wolf to chodziłam spać o 1 - 2 rano. Dlatego, że Jessie oglądam po 3 - 4 odcinki a fajne monety powtarzam chyba z 1000 razy (moja logika).
 
Jutro będzie ostanie zdjęcia z kalędarza może zrobię taki na sylwester ?????
 
 
 
Pa, Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz