piątek, 14 marca 2014

Jak zrobić telefon dla Lps :)

Hej dziś wam znów pokażę jak coś zrobić :)

A pokażę wam jak zrobić tel.

Zaczynajmy

potrzebę będzie :
1) lps
2) kartka
3) nożyczki
4) telefon, który już wcześniej zrobiłam
 
i oczywiście potrzebny będzie laptop i drukarka
mój laptop
moja drukarka

Zaczynajmy robić ten telefon XD
1 wybieramy określony przez nas jakiś telefon  ( ja wybrałam iPhone nie dla tego, że go mam bo ja tak naprawdę mam Sony Xperia E )
 O to mój telefon :)
 
Powracając do posta
 

 
Więc wydrukowałam ten telefon
Musimy go wyciąć
wycięłam  na mniejszy kawałek
Tak wygląd po wycięciu ( sory za takie kolory tel ale miałam mało tuszu )
Z tyłu doklejam jabłuszko telefonu osobiste logo lub znaczek
więc przyklejam










Nie podoba ci się biały tył????????
więc koloruję na niebieski kolor mazakiem
o tak
Od razu wygląda lepiej no nie
o to moje dwa telefony dla lps
(oczywiście mam ich więcej haaaha !!!!!!!!!)
TERAZ TWÓJ LPS SIE NIE ZGUBI
 
MA SZYBKI DOSTĘP DO WI- FI

I MOŻE ROBIĆ ŁADNE ZDJĘCIA

PA , PA DON'T COPY







 
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz