sobota, 2 stycznia 2016

Szwedzki lapphund

Hej w dzisiejszym 2 poście.
Jak wam się podoba tło bo mi bardzo :)
Sorry, że szybciej nic nie dałam ale oglądam Storm Hawks wiem uzależniłam się od tego jutro może pojawi się post o bajkach z teleTOON+
W ogóle jest 23:35 w ferie przeważnie chodzę spać o 4-5 rano i wstaje o 7 albo jak już nie wytrzymuje to o 1 - 2 rano.
 I jestem chyba lepiej wyspany, bo jak chodzę do szkoły to idę spać o 22 a wstaje o 6:30. Potem mnie czasem na lekcjach muli i mam ochotę zasnąć czasem mi się chce tak zasnąć, że ras mi w uszach szumiało to jeszcze oczy same mi się zamykały i chciało mi się płakać, że nie jestem w łóżku tylko w szkole i słucham jakiejś fizyki, której i tak nie ogarniam po prostu czarna magia.
Czasem są takie dni gdzie cała klasa chce spać.
Raz koleżanka powiedziała mi, że jestem nieznośna to był najgorszy dzień w moim życiu jaki mógł być.

Szwedzki lapphund

Svensk lapphund.JPGSzwedzki lapphundrasa północnych psów pasterskich, zaliczana do V grupy FCI. Nie podlega próbom pracy.







Rys historyczny
Przodkowie lapphunda byli używani przez Lapończyków do zaganiania reniferów, później pies ten zaganiał także owce. Rasa oficjalnie uznana w Szwecji w 1944 roku.



Wygląd
Ten średniej wielkości pies jest typowym szpicem, z charakterystyczną lisią mordką i silnie zakręconym ogonem. Przed zimnem chroni go gęsta, wełnista sierść. Umaszczenie lapphunda jest zwykle jednolite, choć czasami występują także białe znaczenia.



Zachowanie i charakter
Jest to rasa życzliwa i czujna.









I to by było na tyle :)

Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz