piątek, 8 stycznia 2016

minusowa pogoda i śnieg to co kocham - fotowarsztaty

Hej w dzisiejszym poście sorry, że wczoraj nic nie dałam ale to był pierwszy dzień po feriach i musiałam jakoś odpocząć i oglądałam sobie mój serial.
A od dziś zaczęłam oglądać niedawno skończyłam pierwszy odcinek Wikingów ten serial jest super gra tam aktor ze Szwecji co grał w Półtoraroczny Patryk pedała ale według mnie to ten aktor jest najlepszy.
Tylko to nie jest serial dla  osób co brzydzą się krwi i obcinanych głów.
A jak komuś serial się spodoba lub go już ogląda to 4 sezon w Polsce będzie miał premierę 28 lutego.
Leci on w Środy o 21:55
zwiastun sezonu 1



Vikings Season 2 - Teaser 2
 
Vikings - Season 3 Trailer
 
 
Vikings: Season 4 Trailer   dopiero ma być ale ja już nie mogę się doczekać
 
 
To teraz zdjęcia
 











































 
 
Pa, pa don't copy :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz