piątek, 22 stycznia 2016

Recenzja książki "Girls Online" Zoe Sugg

Hej w dzisiejszym pośćcie więc skończyłam czytać książkę zajęło mi to tydzień.


 Książka opowiada o 15 / 16 letnie Penny co prowadzi bloga.
Ma swojego najlepszego przyjaciela.
Elliota.
Jej rodzice prowadzą salon sukien ślubnych i pewnego razu dostają zamówienie do Nowego Jorku.
Gdzie Penny spotkała chłopaka o imieniu Noah.
Ale on też ma swoją tajemnice ( w książce dowiecie się jaką).
Potem stają się parą.
 Jak wraca już do Anglii to dowiaduje się więcej o Noah i potem nie chce go znać a na samym końcu Noah przyjeżdża do Anglii.
Bym więcej opowiedziała ale nie chce.

Książkę polecam osobą co lubią takie książki jest mam też watek miłosny gdzie oni się całują.
Ksiązka jest pozytywna śmieszna zabawna.
I polecam każdemu kto lubi taki opowieści.
I nie  żałuję, że ją kupiłam.


Dziś kupiłam 2 część i też będzie recenzja.





Pa, pa don't copy polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz