czwartek, 21 stycznia 2016

Garłacz angielski


Hej w dzisiejszym poście.
Na początku nie chciało mi się nic pisać dziś ale się jakoś ogarnęłam.
Dziś jest dzień babci a jutro dzień dziadka.
Byłam na nudnej wycieczce w jakimś urzędzie ale z moją klasą się nigdy człowiek nie nudzi.
Potem byłam na Hipodromie mam już parę zdjęć jutro dorobię.
I będę jechać po nową część Girls Online bo w tej mam sama końcówkę.

I też pojawi się recenzja książki.

Jak robiłam zdjęcia to szedł jakiś facet i zaczął wymachiwać w moim kierunku rękami i coś mówić ale ja miałam słuchawki więc nic nie słyszałam co mówi ale coś zrozumiałam czy zrobisz zdjęcie czy jakoś tak.
Nawet mam jak idę do sklepiku 2 min od mojego bloku.

Są trzy rzeczy jakich nie mogę się doczekać.
1. Ferie zimowe
2. Wielkanoc ( krótkie ferie wiosenne)
3. Wycieczki majowej
Garłacz angielski

Garłacz angielski jest to jedna z ras gołębi, wywodząca się z Wielkiej Brytanii.
Garłacze angielskie zaklasyfikowane są do grupy gołębi dętych. Charakterystyczną cechą tej rasy jest silnie wydłużona i prawie pionowa sylwetka oraz rozdęte w kształt balona wole. Nogi mogą osiągać długość ok. 18 cm. Zarówno na śródstopiu, jak i podudziu znajdują się krótkie pióra, dłuższe pokrywają palce. Garłacze angielskie mają słabą zdolność lotową, cechują się także niską płodnością.

Bibliografia
Bolesław Nowicki, Edward Pawlina, Andrzej Dubiel "Gołębie. Chów, hodowla, rasy." Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1996








English pouter(brown).jpg








Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz