wtorek, 26 stycznia 2016

Szpic nordycki

Hej w dzisiejszym poście.
Ostatnio zauważyłam, że słucham tylko Bars and Melody, Avicii, The Rasmus, Zara Larsson, Apocalyptica to są chyba najlepsze zespoły jakie kiedykolwiek słyszałam jak słycham innych zespołów to mnie ich muzyka jakoś tak odrzuca.
Od jutra do piątku mamy najgorsze dni bo mam Sprawdzian z Matmy kartkówkę z Geografii, Czwartek Sprawdzian z Polskiego kartkówkę z Polaka, Piątek kartkówka z Fizyki.
Ale jakoś to przeżyję a i jeszcze muszę zrobić ozdoby na konkurs.
W sobotę chyba jadę z rodzicami do Ikei <3 zobaczyć moje przyszłe mebelki.

Szpic nordycki

Nordic Spitz.jpgSzpic nordycki − jedna z ras północnych psów myśliwskich, zaliczająca się do V Grupy FCI. Podlega próbom pracy.

Rys historyczny
Rasa była bliska wymarcia, ale w 1948 roku grupa miłośników norrbottenspetsa wyszukała kilka ostatnich psów i suk i rozpoczęła szybko rozwijającą się hodowlę. Niegdyś ten szpic był w Szwecji popularnym psem myśliwskim, polował na ptactwo.

Charakter i usposobienie
Jest to rasa cicha i serdeczna.

Wygląd
To jeden z mniejszych szpiców, mający charakterystyczną, stosunkowo krótką, gęstą szatę. Uszy tego psa są stojące i spiczaste, kufa zaostrzona, a oczy mają żywy i czujny wyraz.









Pa , Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz