wtorek, 22 grudnia 2015

Zdjecia tego co dotałam na Wigilię klasową

z
Hej w dzisiejszym poście więc od dziś mam moje wymarzone ferie zimowe.
I chyba od puszczę  sobie oglądanie Zoey 101 bo nie mogę znaleźć 1,2,3 sezonu gdzie jest lektor ani napisy jest tylko 4 sezon.
Dziś też kupiłam prezenty dla rodziców dziadków i Pluta.
I jestem z tych prezentów zadowolona bo w tym roku było losowanie i mnie miała moja koleżanka a ja ją.
I moje postanowienie bo o 11 do 12 idę na hipodrom a jak się obudzę to chcę posprzątać moje biurko, które wygląda jak przy tajfun przeszedł bo jestem osobą jak nazywają mnie moim rodzice i dziadkowie "bałaganiara" i to jest 100% prawdy bo jak postrzątam pokój minie dzień albo dwa i jest jak było przed sprzątaniem wszystko jest porozwalane byle jak i potem zapominam gdzie co kładłam i zaczynam parominutowe szukanie.
Choć teraz najbardziej brudne jest biurko  z którego i tak nie korzystam (chyli nie uczę się i nie odrabiam lekcji robię to leżąc na podłodze albo na moim łóżku ) w biurku mam książki i inne rzeczy i na blacie burdel ale to nie jest tak strasznie jak bywa czasami.
Jak będę miałam zmieniane meble bo te stare są brązowa a mam mieć nowe białe z Ikei <3 to biuro oddam dziadkowi zostawi sobie szufladę i tam gzie mam książki bo jak dziadki jadą do Wąglikowic to dziadek lubi sobie majsterkować wiec dam zamiast biurka to mama powiedziała, że będę mieć jakiś mały stolik.




 taki super zegarek


 I szczotkę



 
To na tyle :)
Pa, pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz