poniedziałek, 7 grudnia 2015

Nagi pies meksykański

Hej sorry, że wczoraj nic nie dałam ale dlatego, że prawie cały dzień byłam u dziadków ( od strony mamy ci co mają Pluta) od mojego osiedla do dziadków mam tak 15 minut drogi.
Od jutra mam egzaminu próbne ( wtorek, środa, czwartek) mamy być na galowo i w szkole muszę być o 7:50 a o 8 piszemy tak ok 11 kończymy i idziemy na jedną lekcje potem jest wyjście na łyżwy ale ja nie idę ponieważ wczoraj jeszcze miałam temperaturę ale dziś jest ok tylko boję się, że się zgrzeje i znowu się rozchoruję :(
Jutro piszemy Polski Historia Wos jest 10 minutowa przerwa miedzę polskim a historia i wosem.
Ten post będzie, krótki bo o 16 mam korepetycje postaram się dać jeszcze jeden wieczorem oczywiście nie obiecuję tego.
Wczoraj były mikołajki i dostałam pieniądze od dziadków a od rodziców to dopiero dostanę bo zamówiliśmy na Allegro ( w piątek ) dziś jeszcze nie było nic w skrzynce jak patrzyłam (może coś dziś przyjdzie jakiś papierek, ze można odebrać ale nie wiem) ale niedługo przyjdzie i jak dojdzie to wam pokaże :)

MexicaanseHairless.jpgNagi pies meksykański

Nagi pies meksykański (inna nazwa: bezwłosy pies Azteków) – rasa psów, które nie posiadają owłosienia. Typ chartowaty. Nie podlega próbom pracy.
Hodowane były w Meksyku, by ogrzewać stopy właściciela podczas snu. Składane były również przez Azteków jako rytualne ofiary. Występują w trzech wielkościach: małej, średniej i dużej.
Istnieje odmiana, która posiada włos. Obecnie nie są zbyt popularną rasą.





 Xolos con pelo sin pelo.jpg
Mexico.Xoloitzcuintle.01.jpg




 



Zdjęcie z dzisiaj z mojego okna nadal nie ma na Żabiance śniegu ( Gdańsk) ale zdjęcie i tak mi się podoba
 @tulipanka2000 on Instagram photo 01/01/1970 02:00


Pa, Pa don't copy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz