piątek, 25 grudnia 2015

Hetrbata o smaku pomarańczowym

Boże Narodzenie zwierzęta Zdjęcie Seryjne - 24720060
Hej w dzisiejszym poście.
Dziś byłam z rodzicami u Dzidków i był brat taty żona i ich trójka dzieci.
Najstarsza córka ma 19 potem średni  ma 11 i najmłodsza ma 3 ja jestem pomiędzy najstarszą i średnim bo od najstarszej jestem o 4 lata młodsza a od średniego o 4 lata starsza.
Potem dam posta co dostałam na Boże Narodzenie.
Więc dziś pierwszy raz wypiłam herbatę z pomarańczami, którą zrobiła moja kuzynka

 
1. Bierzemy jedną pomarańcze
2. Obieramy ze skórki
3. Przepoławiamy na pół  
4. Kroimy w kwadraciki
5.Do kubka z herbatą wlewamy ciepłą wodę
6. Słodzimy miodem albo cukrem tym razem wybrałam miód słodzicie tyle ile lubić ja lubię strasznie słodkie herbaty
7. Dodajemy pokrojone pomarańcze
 
 
 
PYCHA :)
 
 
 
 
 









 
 
PA, PA don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz