niedziela, 13 grudnia 2015

Pierniczki

Hej w dzisiejszym poście (2) w tym poście będą same zdjęcia szczerze nie wyszły to pierniczki bo moja mama dała za dużo mąki do ciasta ale za to mamy pierwsze świąteczne ciastka :)
Wiem ten poprzedni post te niektóre rzeczy nie wyszły tak jak powinny ale to dlatego, że pisałam go dwa razy i stało się dwa razy to samo czyli się zablokował ten ekran na, którym piszę posty a jak znowu zaczął działać to te niektórych zdjęć niebyło widać i co chwilę mi się somo coś przestawiało czasem tak się dzieje  ale to dlatego, że za szybko klikam w inne strony internetowe (choć dawno tego nie miałam i to był chyba mój 2 lub 3 raz).
Dziś jak pisałam na fb z moją koleżanką (z 6 klasy) to uznałyśmy, że osoby, które palą w wieku 15 lat (czyli w moim) to są dzieci śmieć bo przez to mają już chore płuca rozumiem osoby po 20 to tak ale zaczynać palić w wieku 13 lat bo to dla nich jest modne ponieważ weszli do gimnazjum i chą się pochwalić szczerze to o prócz 6 klasy to z podstawówki żadnej innej nie lubię tak samo jak 1 - 2 gimnazjum (za częste kłótnie) tak samo  uwielbiam tych co odeszli już z naszej szkoły ale lubię tylko tych co byli w klasie a bo ci  z b to raczej tacy palacze ( u mnie w klasie też parę osób pali głupole)
Z tego co wiem to oni wolą palić e-papierosy niż te zwykłe.
  Wracając  do tematu o tych co są w pierwszej gimnazjum i zaczynają palić  to są już idioci moim rodzice tego nie rozumieją jak można palić w tak młodym wieku choć sami palą ale zaczęli palić jak skończyli 20 lat. Ja nie palę i nie będę palić bo to szkoda zdrowia tak samo nie będę pić alkoholu.
W piątek przyszły takie 2co już odeszły i jak zobaczyłyśmy je z koleżanką to się na nie rzuciłyśmy a tamte nazwały nas z swoją było nauczycielką, że jesteśmy pijawki XD
Co chcecie dostać pod choinkę od Mikołaja ( wiem, że dla niektórych może być śmieszne ale ja wierzę w istnienie Mikołaja)
bo ja dziś rozmawiałam z rodzicami to jedyny prezent jaki chce to aparat i nic więcej tylko jeszcze nie wiem jaki jak dziś patrzyłam z rodzicami na stronie Media Marketu to mam wybrane marki są to Sony, Nikon, Canon i chyba w piątek będziemy jechać patrzeć na te aparaty aby zobaczyć je na żywo i porozmawiać z tymi co się znają.



















 
Pa, Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz