czwartek, 24 grudnia 2015

Moje prezenty z Wigilii

Hej w dzisiejszym 2 poście teraz dam wam wierszyki i zdjęcia naszego stołu i choinki u dziadków.
Jestem jeszcze u dziadków i oglądamy super seriale.
A zdjęcia są robione na tle szafy u babci w pokoju :)

''Na stole leżą świąteczne dania. Robi się ciemno - nadchodzi noc. Pod choinką stos prezentów do rozdania, w całym domu panuje świąteczna moc. Niech te święta będą dla Ciebie i rodziny wyjątkowym czasem, spędzonym w rodzinnym gronie, w miłej atmosferze świąt. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i radości w nadchodzącym Roku 2009 i błogosławieństwa Bożego życzą...''

''Skacze Aniołek, skacze po chmurkach,
niesie życzenia w Anielskich piórkach.
Niesie w plecaku babki i świeczki,
a w walizkach złote dzwoneczki.
Wesołych Świąt!''


''Mikołaja w kominie, prezentów po szyję.
Dwa metry choinki, cukierków trzy skrzynki.
Przed domem bałwana, sylwestra do rana.
Pysznej wigilijnej kolacji i mnóstwa atrakcji.''


''Śniegu po pachy,
Smacznej kiełbachy,
Prezentów kupę,
Różdżki na dupę,
Do nieba choinki
Oraz szczęśliwego wyskoku
Do Nowego Roku.''
 
Minionki - życzą Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!  
 
 
 

Najlepszy prezent <3 teraz zdjęcia będę pojawiały się robione aparatem alb telefonem może w poniedziałek porobię zdjęcia osiedla i może  pojawi się jeszcze post zdjęcia z aparatu.  
Powieszenie ma do 65 ale to zobaczycie na zdjęciach.
 


 Byle jak wsadziłam bo wcześniej otwierałam i tylko jest to tak do zięcia.
 

Zawsze to chciałam i teraz dostałam


Koszula z H&M

 Bluzka z Sinsay
 
RZYCZĘ KAZDEMU UDANYUCH ŚWIĄT :)
  
Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz