wtorek, 29 grudnia 2015

Ulubione bajki Jetixa z dzieciństwa

Hej w dzisiejszym poście, który będzie dotyczył bajek z Jetixa wczoraj zapominałam dopisać  paru bajek i zmieniłam tytuł raczej tylko dodałam napis Cartoon Network
a oto te bajki :
Hero 108
Skunks Fu
  Robotboy
 Eliot Kid
  Angelo rządzi
  Liga Złośliwców
 
Kiedyś to ja cały czas oglądałam jetix i  Cartoon Network i nieważne czy ten odcinek już był i, że oglądam go po raz tysięczny. Jak już pisałam ja się na tych bajkach wychowałam i to jest smutne, że niema cn z jakimiś starymi bajkami (oczywiście te które już nie lecą ) bo by było to zwykłe cn i to ze starszymi i bym była zadowolona jak by na telewizory wrócił jetix. Bo to są na serio bajki z mojego dzieciństwa od wczoraj zaczęłam oglądać Storm Hawks jak znalazłam tą bajkę to płakać chciało mi się ze szczęścia( ponieważ oglądam tyle tych różnych programów i o zwierzętach, że zapomniałam jaki był tytuł )   bo pierwszy odcinek pojawił się 2007 roku kiedy i minęło już 8 lat bo mam 15 a ostatni raz oglądałam w 2009 i od tamtego czasu minęło 6 lat.
Jak zauważyliście a może i nie to ja nie dałam wam bajki typowo dla dziewczyn chodzi mi o Barbi czy o księżniczkach bo ja takich bajek nie oglądam czasem się zdarzy, że oglądam coś o barbi ale to jest w tedy kiedy w TV nie ma czegoś innego taki szczyt depresji albo torturowanie się tą głupota XD
Ja nadal nie rozumiem czemu dzieci się podniecają tak tą Barbi albo księżniczkami szczerze jak o bajek o księżniczkach oglądnęłam chyba 3 - 4 po prostu nie lubię moja mama się dziwi, że nie lubię kopciuszka lub innych takich bajek ale to nie moja wina, że mnie od razu cofa jak widzę takie coś.
Według  mnie powinno być więcej zwierząt w bajkach  albo taka akcja jak w Storm Hawks (jeśli ktoś kiedyś widział tą bajkę) albo w innych bajkach takich jak wam wypisałam bo to się da oglądać a nie o jakiś nudnych księżniczkach.
A tak przy okazji to pojawi się opis  Storm Hawks.
A i o 21:40 czasu polskiego lecą codziennie  Kroniki Shaolin.
Dla niektórych może być to dziwne, że osoba 15 ogląda takie filmy ale zrozumcie te seriale to część mojego życia ja to oglądam i nieprzestane każdy ma coś z dzieciństwa czego nigdy nie zostawi ja mam te seriale.
Po prostu to jest taka część mnie i  wiem, że zrozumiecie mnie (tak sądzę).
Dam te bajki, które oglądałam.
Zaczynam

1.  Ach, ten Andy!
2. Amerykański smok Jake Long
3. Dennis Rozrabiaka 
4. Digimon Adventure
5. Dzieciak kontra Kot
6. Dzieciaki z klasy 402
7. Fineasz i Ferb
8. Gadżet i Gadżetinis
9. Galactik Football
10. Hamtaro – wielkie przygody małych chomików
11. Iggy Arbuckle
12. Jerry i paczka
13. Jimmy Cool
14. Kapitan Flamingo
15. Kot Ik!
16. Król szamanów
17. MegaMan NT Warrior
18. Motomyszy z Marsa
19. Nowe przygody Lucky Luke’a
20. Odlotowe agentki
21. Pokémon
22. Pucca
23. Rodzina Tofu
24. Sąsiedzi
25. Simpsonowie
26. Sówka
27. Sonic X
28. Szkoła Shuriken
29. Świat Questa
30. Świat według Ludwiczka
31. Tajne akta Psiej Agencji
32. Team Galaxy – kosmiczne przygody galaktycznej drużyny
33. The Sensibles
34. Transformers Animated
35. Trzy małe duszki
36. Tutenstein
37. Walter Melon
38. Wunschpunsch
39. Yin Yang Yo!
40. Zły pies
41. H20 Wystarczy Kropla
42. Leniuchowo
43. Nie ma to jak hotel

I to by były wszystkie seriale, które lubiłam oglądać i jak by znowu leciały to bym na pewno obejrzała.

Pa, Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz