piątek, 25 grudnia 2015

Moje prezenty z Bozego Narodzenia

Hej w 2 poście więc  pokażę wam co dostałam od chrzestnego jego żony i ich dzieci.
Było super byłam na spacerze z Plutem i dwoma kuzynkami kuzyn został w domu i grał a dorośli rozmawiali.
Dostałam też pieniądze od jednych i od drugich dziadków.
Potem dam post z zdjęciami z aparatu
I w ogóle ten dzień był fajny mam dwa prezenty z których jestem szczeliwa bo reszta to słodycze więc zapraszam do oglądania.
Współpraca z Plutem przy cukierkach cały czas mnie lizał  na początku się kręcił i zasłaniał :)



 Kijek do Selfie czy jakoś tak moja kuzynka ma taki sam tylko, że z pilotem ja mam przycisk w patyku.


 
 

 
 ten patyk ma 1metr
 

 na niektórych zdjęciach widać laki z choinki :)
 





 Pluto Selfie XD

 Karta do H&M


 









 
 
Ja z moich prezentów jestem zadowolona
A wy
 
 
Pa, Pa don't copy :)


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz