piątek, 29 kwietnia 2016

Informacja

Hej wreszcie mam już laptopa i dziś pojawią się zaległe posty.
I od dziś na Hipodromie Sopot zaczęło się WKKW w poniedziałek albo w niedziele (choć raczej w poniedziałek) pojawią się fotowarsztaty.
Jutro będą skoki a w niedziele cross, dziś było ujeżdżanie.
A co do egzaminów to według mnie Historia, biologia, chemia, geografia, fizyka, polski i angielski były to proste rzeczy tylko każdy po polskim się śmiał, że zamiast rozprawki dali charakterystykę co według mnie było lepsze bo nie za bardzo lubię pisać rozprawkę. Opisałam Alka ( Bohatera z Kamieni na Szaniec)
Do wtorku mam majówkę a w środę już do szkoły.
Dziś jeszcze miałam rozmowę z proboszczem i zdałam a parę osób nie zaliczyło.

Zaraz zacznę przesyłać zdjęcia ( pojawią się dwa fotowarsztaty i potem z serii)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz