niedziela, 17 kwietnia 2016

Egzaminy gimnazjalne

Hej w dzisiejszym poście sorry, że nic nie dałam w piątek ani przez weekend.
Oczywiście mój kochany laptop znowu coś mu tam strzliło aby przywrócić swój stary program i coś tam się stało, że niestety mogę tylko patrzeć w tapetę i nic więcej bo jak coś klikam to on długo to Włącza. 
Ale teraz w piątek nadrobie to co wam zalegam 😂. 
I będziemy kwita.
Jutro jadę załatwić dowód ponieważ jest potrzebny mi na wycieczkę.

w końcu nadszedł na mnie ten okrótny czas pisania Egzaminów gimnazjalnych
Czyli od jutro do środy będę pisać egzaminy

Rzecze wam (ci co jutro też piszą) żebyście dali radę.
I nie poddawajcie się po jednym zadaniu bo jesteście mądrzy💜. I damy radę z tymi egzaminami 
Musimy w siebie wierzyć 😊

Ja dziś jakoś się tak nie stresowałam ponieważ słuchałam swojego ukochanego zespołu 5 Seconds Of Summer 😍 💜
Na serio przez ich muzykę to nie byłam spieta.


Pa, pa don't copy.

Ps. Post był pisany na telefonie 

Trzymam za wszystkich kciuki 👍👌✌✋



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz