niedziela, 4 października 2015

WKKW - Wszechstronny Konkurs Konia Wierzchowego - zdjęcia 2-4 pażdziernika

Hej wiec dziś był ostatni dzień WKKW.
I postanowiłam, że od jutra odkładam na aparat cyfrowy.
Od czwartku jak znalazłam staję gdzie byli Szwedzi to co dziennie po WKKW szłam sobie pod nią :)
I się uśmiechałam do nich ale dziś było najlepsze bo jedna Szwedka mnie pamiętała i powiedziała Hej ( tak dla jasności Hej to Szwedzkie słowo tak jakby, ktoś nie wiedział) i ja też odpowiedziałam.
Potem jeszcze pogratulowałam Polskiemu skoczkowi.
Teraz muszę się znowu przyzwyczaić, że Szwedzi i inni obco krajowcy wyjechali.
Za wszystkimi będę tęsknić.
No ale następne WKKW w kwietniu :)
A zdjęcia z Croosa są tylko przy wodzie robione bo teraz było trzeba uważać alby na ciebie koń nie wpadł i jak ktoś szedł a biegł kilka m dalej koń to już gwizdali, że trzeba zejść bo koń biednie.
Ale było super
Teraz to jak nie będziemy jechać na działkę to 17-18 października są zawody Halowe na, które mam zamiar się wybrać jak oczywiście wstęp będzie bezpłatny.
Najlepszy Weekend jaki mógł być :)
A wasz jaki był ?????






































































































































Pa, pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz