niedziela, 11 października 2015

Ikea - kupuję bo lubię

Hej w dzisiejszym poście więc w piątek jechałam z rodzicami do Ikei.
A w czwartek byłam z mamą w alfa centrum i w sklepie Home & you kupiłam (mama płaciła) świeczkę o zapachu czekoladowym.
Jutro przywiozą mi nowe łóżko z Ikei bo dziś kupiliśmy a jutro dopiero przywiozą (dam zdjęcie) i to łóżko podobne pędzie do mojego ale to jutro na zdjęciach pokażę :)
Ikea nr 1 na świecie.




 
 a teraz rzeczy z Ikei <3
 
 1. świeczniki


 one są piękne :)
 Tak wyglądają jak świeczka się pali ( zdjęcie robione wieczorem na działce)
 
2. Szklanki ( prze moich rodziców nazywane
Dżdżownice dlatego, że mają taki kształt) Miałam bym pięć ale jedna z moich poprzedni się zbiła.


 
Teraz (dam zdjęcia świeczek, kocham świeczki z Ikei inne świeczki przy tych odpadają)
 
4. Świeczka już miałam ten zapach

 
 
 
 
 
 
5. Świeczki tego zapachu jeszcze nie miałam ale tak to ładnie pachnie.

 
 
6. Świeczka o zapachu truskawek i malin  

 
7.Świeczka o zapachu lawendowym, albo jakimś kwiatowym nie wiem

 
 8. Świeczka pomarańczowa (którą kupiłam na Halloween nie wiem czemu ale ten zapach i kolor kojarzy mi się z Halloween)

 
I to co dziś wzięłam
9. Świeczki tych jeszcze nie miałam


 
 
Moi rodzice wieli jeszcze jakieś poduszki i inne rzeczy.
 
Jutro już normalny post o jakimś tam zwierzaczku :)
Pa, pa don't copy
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz