środa, 1 kwietnia 2015

Moje ulubione bajki i seriale z Nickelodeon

 
Hej w 2 dzisiaj poście.
 
Dziś oglądałam wiktorię znaczy zwycięstwo oglądałam to i płakałam ze śmiechu.
 
Cały prawie dzień oglądam tylko Nickelodeon.
 
Dam bajki i seriale, które oglądam :)  I wypiszę e które też kiedyś oglądałam a teraz czasami je oglądnę
 
 
TE KTÓRE LUBIĘ
  1. SpongeBob Kanciastoporty   
  2. Sam i Cat
  3. Victoria znaczy zwycięstwo
  4. Pełzaki
  5. Big Time Rush
  6. Nicky, Ricky, Dicky i Dawn
  7. Pingwiny z Madagaskaru
  8. Drake i Josh
  9. Straszny Henry
  10. Jimmy Neutron: mały geniusz
  11. Nawiedzeni
  12. Zoey 101
  13. Inwazja kórlików
  14. Fanboy i Chum Chum
  15. Śladem Blue (bajka bardziej dla małych dzieci, ale była fajna )
  16. Turbo Dudley - psi agent
  17. Piekaczki
  18. Kotopies
  19. Jak wymiatać
  20. Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości
  21. Mighty B
  22. Odlotowe agentki
  23. Planeta Sheena
  24. Potwory kontra obcy
  25. Robot i Potwór
  26. Zagroda według Otisa
  27. Z życia nastoletniego robota
  28. Danny Phantom
  29. Tess kontra chłopaki
  30. Astro-małpy
  31. Sanjay i Craig
  32. Fred szczęściarz
Te, które mi się znudziły
 
  1. iCarly
  2. Wróżkowie chrzestni
  3. Wojownicze Żółwie Ninja
 
I to tyle
 
Pa, Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz