sobota, 14 lutego 2015

Walentynki = najgorsze święto w roku

Hej wczoraj jak posłuchałam tam jednej piosenki gdzie w połowie leciała sama muzyka i tylko rozmawiali więc postanowiłam dać wam tą piosenkę z napisami.

Dove Cameron And Luke Benward - Cloud 9

A teraz zdjęcie
 Jeśli ktoś nie widzi co pisze na tych mniejszych literach to wam napiszę " Właśnie tu mam te całe walentynki "
 
Walentynki najgłupsze święto dla osób zakochanych. Ja tego święta nie lubiłam i nigdy wżyciu nie polubię.
 
Tak samo jak Niemców nie lubię i nigdy wżyciu nie polubię ja nie wiem co mi odbiło, że do Niemek się odzywałam to jest dzień z mojego życia, który bym z chęciom usunęła jak by była możliwość podróży w czasie dawno bym to zrobiła.
 
Jak dziś poszłam z mamą do biedronki to na samym wejściu lizaki i inne cukierki w kształcie serc.
 
Ja nie obchodzę w ogóle tego święta, to tylko duża strata czasu.
 
A teraz dam wam kilka zdjęć jakie Google dały w tym roku na walentynki jeśli  o mnie chodzi to w ogóle nie kojarzy mi się to z Walentynkami.
A jak wy uważacie ???
 






Ja nie wiem jaką trzeba być osobą zakochaną w drugiej osobie aby lubić takie nudne święto.

Nie napiszę z czym mi to jeszcze się kojarzy i lepiej abyście nie chcieli wiedzieć.

Jak rano włączyłam Disney Channel to mnie przeraziła reklama, która leci jak skończy się jakiś film i tam jest pełno czerwono - różowo - białych serc Ohydne.

Nie rozumnie par, które za przeproszeniem robią z siebie totalne idioty i robią idiotyczne rzeczy takie jak : kupowanie kwiatów, kupowanie drobiazgów ( słodyczy w kształcie serc ) romantycznych śniadań i jeszcze innych różnych rzeczy.
A ja wam powiem jedno nie mam chłopka i mi z tym jest bardzo dobrze i to się szybko nie zmieni, bo jak masie chłopaka albo dziewczynę to trzeba być miłym i pokazywać miłość do drugiej osoby i spotykać się. Do mnie żadna z tych rzeczy nie pasuje po pierwsze nie lubię być miła ja kocham być wredna dla obcych  osób jak i kuzynów.
Oprócz rodziców i dziadków to ja nikogo więcej nie kocham i oczywiście Pluta kocham tak samo jak inne zwierzęta.
Jak by były walentynki dla zwierząt to bym jako pierwsza się do wszystkiego angażowała.

I to by było tyle na dziś reszta wyleciała mi z głowy

Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz