piątek, 7 listopada 2014

Opis ostatniego odcinka teen wolf sezonu 3

Hej !!!! W 2 poście

Zaczynajmy --------->


 
 
Chcę wam powiedzieć, że jak tym filmie lubiliście Allison
(Crystal Reed) to jej w ostatnim odcinku nie zobaczycie dlatego, że zabili ją oni   Oni.jpg Małe info o nich Oni to demoniczni wojownicy, Oni wydają się zrobieni z czarnego dymu lub cienia, który przybiera ludzką postać, ubraną zmodyfikowany shinobi shōzoku i noszącą czarną, japońską maskę Hannya.
Ich oczy świecą na złoto-zielony kolor, przypominający świetliki wydostające się z Nemetonu w More Bad Than Good.

Allison zgineła w 23 odcinku czyli przed ostatnim na sam koniec.
JA jej szczerze nie lubiłam ja wolę atora który tam gra to Dylan O'Brien ( Stiles Stilinski )

 
W jednym pomęcie rawie się popłakałam jak Stiles chciał się zabić na prawdę

W drugim monecie naprawdę się popłakałam jak  Max Carver jako Aiden
General photo of Charles & Max Carver
Zabili Oni przeżył jego brat bliźniak przeżył

Charlie Carver jako Ethan  W filmie był gejem i chodziła z Dannym     Danny powiedział mu, że nie chce z nim chodzić bo  Ethan  jest ... wilkołakiem ( Ethan i Aiden najpierw  byli żli a potem dobrzy , byli wilkołakami )


Jeśli  macie słabe nerwy nie polecam wam oglądać niektórych momentów w tym odcinku. Wiem, że to tylko film dla niektórych głupi ale nie dla mnie i ja wczuwam się w filmy, które są naprawdę fajnie nagrane.

Na samym końcu było tak, że Malia Tate przyszła do nich do szkoły i uczyła się od Scotta ( było pokazane jak uczy się wystawiać pazury )

A najlepsi aktorzy którzy tam grają to  Dylan O’Brien  jako Stiles Stilinski


i Orny Adams   jako Robert „Bobby” Finstock   Nauczyciel ekonomii i trener szkolnej drużyny lacrosse. Jego metody wychowawcze są osobliwe i niekonwencjonalne, a on sam jest dość ekscentryczny.


Oni nadają temu filmu ( nawet nie wiem jak wam to opisać bo po prostu można się z tego śmiać
najlepsze jest to  jak w jednym odcinku trener powiedział do uczniów, że są degeneratami )

To na razie wszystko teraz czekam na 4 sezon :)

 Dziwię się jak ja mogłam żyć bez tego filmu. Teraz mogę to oglądać na okrągło. W Internecie można oglądnąć już więźnia labiryntu wczoraj to oglądałam
2 Filmy które kocham oglądać to Teen Wolf i  Więzień Labiryntu

Pa , PA don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz