środa, 19 listopada 2014

Gmail

Hej !!! Wam

Wczoraj pani mam powiedziała, że w maju ( w maju zawsze mamy kilku dniowe wycieczki, cała szkoła od klasy 4 podstawówki  do klasy 3 gimnazjum )

Więc w tym roku szklonym jedziemy Na ...  Mazury  i do Puszczy Białowieskiej
Bardzo się ucieszyłam bo ja wolę Polskie regiony niż jakieś Niemieckie

Na mazury zawsze chciałam pojechać i moje marzenie się spełniło
 Szkoda, że do maja  jeszcze tak daleko....

Bo w 1 klasie gimnazjum nie jechałam do Niemiec Cieszę się z tego. Nie chciałam tam jechać za to, że Niemcy zabijali podczas I i II wojny dzieci małe dzieci dorosłych i Staruszków nieznam tych osób które straciły życie. Nie znam osób które walczyły za Polskę aby teraz mogła być wolna. A każdy wie (jeśli interesujecie się historią o II wojnie światowej w Polsce to wiecie ile wtedy młodych ludzi straciło życie )

Wiem, że teraz sobie pomyślicie, że ja jestem jakąś nienormalna, że ci Niemcy co są to już  w ogóle inne osoby i tak dalej.
No ale we mnie to utkwiło co Niemcy i Rosjanie robili podczas wojny... I nigdy o tym nie zapomnę i nigdy  tym krajom tego nie wybaczę. Dziadek opowiadał mi jak moich 2 pradziadków zabili Niemcy .może i dlatego nie lubię Niemców, że zrobili krzywdę mojej rodzinie.

W 6 klasie podstawówki też nie jechałam na wycieczkę do warszawy dlatego, że była tyko na 2 góra 3 dni i to za duże pieniądze.

Ale w  tym roku jadę na 100 procent :) a wycieczka będzie trwała 4 dni

    A i przed świętami Bożego narodzenia też zrobię wam taki kalendarz jak na Halloween ale to wam napiszę w jakimś poście na pewno zacznę tak gdzieś tydzień ( zobaczę jeszcze )

W piątek z mamą po szkole jadę do Galerii Bałtyckiej przymierzyć ... okulary bo będę nosiła na dal np.: jak czegoś z tablicy nie zobaczę czy coś w tym stylu bo mam wadę ;(.

Na początku byłam smutna ale jakoś przyzwyczaiłam się do tej informacji. Powiedziałam rodzicom, że bym wolała mieć aparat ściągany (taki co się nosi na kilka godzin) rodzice powiedzieli, że lepiej żebym miała okulary zamiast aparatu (kiedyś miałam nosić ale zęby same mi się wyprostowały ) nawet się cieszę, że nie muszę nosić aparatu ( szerzę mówiąc aparat mnie obrzydza ).


Piszę do was tego posta i słucham muzyki z Teen Wolf Remixsa bo w jednym odcinku w 3 sezonie na samym początku jak są aktorzy to właśnie leciałam ale nie pamięta w którym to było odcinku i tylko w jednym i mówiąc szczerze fajna jest ta piosenka.

<------- (podoba mi się to  zdjęcie i dlatego wam zawsz je daję)

------------------>Teen Wolf Alpha Remix


















Oryginalne

---------------------------------> Teen Wolf  Abertura  ( to jest to tylko, że  początek 4 sezonu jeśli oglądacie mnie na Instagramie to wstawiłam wam ten początek i 3 sezonu też )


<------  początek 2 sezonu
 
 
 <----- początek 3 sezonu od jakiegoś odcinka było trochę czerwonego
 
<------To jest w tym czerwonym tłem i to jest potym jak Scott staje się alfą  nie jestem tego do końca pewna Ps. nieważne o co chodziło z tym palcem.
 
 
 
 
Przechodząc już do tytułu posta Gmail to mam (kilka tygodni temu odryłam, że mam Gimaila do mojego bloga )
 
Znajdziecie mnie pod nazwą
 
tulipanka2000@gimail.com z małej litery
 
mama nadzieję, że nie będziecie wstydzili się napisać mi coś zawsze z chęcią odpowiem i podziękuję w poście, że mi coś napisaliście oczywiście tej osobie która mi coś napiszę z zagranicy możecie mi też coś wysłać od tego właśnie jest tłumacz abym sobie przetłumaczyła co mi napisaliście
 
Nie bójcie się wysyłać , zrozumiem też jeśli ktoś  w ogóle mi nic nie napierzecie spokojnie nie pogniewam się.
 
do Piątku
 
Pa, PA don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz