poniedziałek, 24 listopada 2014

Jesienne oko fotografa : fotowarszaty

Hej !!!! w tym poście pokażę wam zdjęcia jakie zrobiłam w sobotę jak byłam z rodzicami na działce i z Plutkiem. Na działkę pojechaliśmy w sobotę i w sobotę po 17 byliśmy już w domu.
Na mojej działce na stałe zawitała już jesień i tak samo jak na osiedlu.


Dziś z mamą byłam w galerii bałtyckiej bo zamawialiśmy okulary dla mnie.

Potem poszłam z mamą do Sinsay i mama kupiła mi szarą bluzkę z krótkim rękawkiem
 ----------->


 Kosztowała 19.99
 
a ja sobie kupiłam z długim rękawem też szarą mojej mamie na początku się nie podobała ale się zgodziła i jak byłyśmy w jednym sklepie ( w galerii bałtyckiej ) to ja szybko pobiegłam do klepu po tą bluzkę
 
 Kosztowała 49.99 moim rodzicom spodobała jak ją ubrałam.
 
Tak te dwie bluzki wyglądają razem
 
 
 
teraz Zdjęcia
 





























   (dom moich sąsiadów jak byłam mała często ich odwiedzałam powiem prawdę  codziennie odwiedzałam )









(dom mojej cioci i wujka )






 (ten żółty domek jest moich dziadków od strony taty zawsze na boże narodzenie jedziemy z dziadkami od strony mamy i przyjażdza wtedy też brat taty jego żona ( moja ciocia ) i ich dzieci najstarsza ma 18 lat potem jej brat który ma 10 lat i ich najmłodsza siostra która niedługo będzie miała 2 lata)  


  (nasz kochany domek )

















 
 
 
 
Pa, pa don't copy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz