niedziela, 23 listopada 2014

Opis Finałowego odcinka Teen Wolf 4 sezon

Hej !!!! Dziś skończyłam z mamą oglądać 4 sezon teen wolf.

Odcinek był fajny ( tak jak każdy ) w Internecie jak czytałam to ludzie pisali, że to jest najgorszy odcinek 4 sezonu i dużo rzeczy zostaje niewyjaśnionych. Ale ja w to w ogóle nie uwierzyłam i dobrze, że w to nie uwierzyłam bo to jest oszustwo i to wielkie.
Widać tamci ludzie którzy to oglądali nie oglądali poprzednich odcinków. I  ja to oglądałam na laptopie bo w telewizji będzie chyba leciało dopiero jakoś w Grudniu. Chyba w grudniu

Co działo się w tym odcinku :

- Scotta Kate zamieniła w Berserkera







Beserker info:



Nastolatek Wilk Sezon: 4 Odcinek 2 117 BerserkerBerserkerzy są ludzie, którzy noszą skór / kości niedźwiedzi w Nastolatków Wilk Universe .
According to Chris Argent , Berserkers don't just wear the bear parts to channel the animal's ferocity, they actually become animals themselves. Według Chrisa Argent , Berserkerzy nie tylko zużycie części niedźwiedzia do kanału dzikość zwierzęcia, faktycznie się same zwierzęta.
Argent says their human side doesn't last long because they are not tempered by the moon. Argent mówi ich ludzka strona nie trwa długo, ponieważ nie są hamowane przez księżyc.
Based on the two Berserker deaths shown: the body turns to dust at the moment of death suggesting they were no longer human. Na podstawie dwóch Berserker zgonów pokazanych: ciało zamienia się w pył w chwili śmierci, co sugeruje, że nie są już ludźmi.

 Wygląd

 Przykłady widziałem do tej pory noszą wyszukane, ale niestarannie wykonaną zbroję wykonaną w całości z kości i skóry.  Noszą niedźwiedzie czaszki, które obejmują swoją głowę i twarz.
Malia reports they smell like death. Malia informuje, że pachnie jak śmierć.


 
W  sezonie byli Oni w w sezonie pojawiają się Berserkerzy

- Stiles, Liam, Braeden, Derek, Malia, Peater jadą do Meksyku aby uratować Scotta i Kirę

- Resztę musicie oglądnąć sami


Ja Nie należę do tych osób którzy jak coś się skończy czekają aż zacznie się kolejny sezon który ma dopiero lecieć.
Ja oglądnę wszystkie odcinki od  1 sezonu do sezonu 4.
Tylko najpierw skończę oglądać sezon 3 który oglądam a jak skończę to zacznę wszystko od 1 sezonu.

Jak będzie lecieć w lelewizji 4 sezon to oczywiście że będę oglądać.

Odcinek był Genialny jak każdy i polecam wam do oglądnięcia :)

Pa, pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz