piątek, 7 listopada 2014

Koń heski

Hej!!!! po kilku dniowej nieobecności na : blogu, instagramie, twitterze.

W tym tygodniu miałam więcej nauki.

I jeszcze bardziej uzależniłam się od Teen Wolf i zespołu Little Mix.

A i dziś byłam w domu bo moja mama wzięła 1 dzień wolnego i mama się zgodziła abym została w domu, kilka minut temu wróciliśmy z E.leclerka ( galeria przymorze )

  Dziś post o Koniu Heskim

Koń heski - koń w sportowym typie, o mocnych kończynach. Występują wszystkie maści podstawowe. Znakowane piętnem.
Działająca do dziś stadnina krajowa w Dillenburgu powstała w 1770 r. jako stadnina dworska. Początkowo hodowano tu ciężkie konie robocze, wprowadzając często krew oldenburską i wschodniofryzyjską. W 1962 r. rozpoczęto hodowlę ukierunkowaną na uzyskanie nowoczesnych koni do sportu jeździeckiego, zwłaszcza do ujeżdżenia i skoków przez przeszkody. W tym celu krzyżowano je nie tylko z pełną krwią angielską, ale także z rasą hanowerską i westfalską. Wywarły one duży wpływ na konie heskie. Następnie powrócono do używania ogierów holsztyńskich, oldenburskich, co powiększyło kaliber tych koni. Dzisiejsze konie z Dillenburga są rozpowszechnione w prywatnej hodowli na wsi.
Wysokość: 160 - 170 cm.
 
 
 
 
 
 
 
Oto jakie fajne etui na telefon możecie zamówić na allegro specjalnie na okres świąt wigilijnych
 
 
 
 
 
 
I moje które mami mi już zamówiła

Pieska znajdziecie w innych etui

Piosenki Little Mix które polubiłam jest ich 14



1 Madhouse


2 Good enuogh (zrobilibyście taki filmik jak ta osoba )
 
 
 
 
3 Competition

 
 
 
 
4 DNA
 

 
 
5 Stereo soldier
 
 
 
6 About the boy 
 
 
 
7 Boy
 

 
 
8 See me now
 
 
9 Pretend it's ok 
 
 
 
10 Change your life 
 
A najbardziej kocham słuchać piosenek little me, salute i move
 
 
 
11 Little me uwielbiam tą piosenkę
 

 
 
12 Salute uwielbiam tą piosenkę
 
 
13 Move uwielbiam tą piosenkę
 
14 - How Ya Doin' szerzę mówiąc nie lubię tej piosenki, no ale jak leci to słucham z trudem ale słucham
 
 
 
I długi weekend
w poniedziałek w mojej szkole mamy wolne
wtorek jest święto Niepodległości
 
Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz