wtorek, 18 listopada 2014

Małe info O Tulipance

Hej!!!!! W tym poście chcę abyście wiedzieli coś o mnie

Taki post już był ale tytuł  miał inny ---------------->
 
  Post z okazji 4000 wys pojawi się w Piątek  
Zaczynajmy.
 
Mieszkam w Polsce W Gdańsku na Osiedlu Żabianka.

Mój kolor oczu to piwny ( po mojej mamie, mój tata ma niebieski kolor oczu )

Mój naturalny kolor włosów to ciemny brąz
-----------------------> Oto moje włosy


Są puszyste, grube i kręcone  ( kolor włosów też mam po mamie ale jak je umyje są  czarne jak taty )


Mieszkam w bloku na 8 piętrze i mam bardzo blisko do szkoły bo przechodzę małą nieruchliwą uliczkę idę parkingiem i potem chodnikiem i już jestem w szkole.

Mam psa i rybki

Mam 14 lat i 3 miesiące

Moim ulubionym teraz Filmem i serialem jest Teen Wolf teraz kocham wszystko co jest związane z Teen Wolf
Jesteście  taki fanami jakiegoś ulubionego swojego serialu ???????????????
 
Bo ja Jestem Wielką Fanką Teen Wolf
 
 
 W weekend zrobiłam
 oto takie napisy



 Zwykły napis

 Imiona Niektórych Bohaterów

 Tytuły kilku piosenek ( z 1,2,3,4 sezonu wybrałam 2 piosenki  z każdego sezonu ) 

Tytuły 1,2,3,4 sezonu wybrałam 3 tytuły z każdego sezonu
 
 
 
 
 
Chodzę do 2 kl. Gimnazjum

Mam tak jak spodoba mi się jakaś piosenka słucham ją tak długo aż mi się znudzi teraz słucham

Lizi Kay – Do You Like What You See Z teen wolf

Little mix to już u mnie przeżytek

Nie potrafię zaufać obcym osobom ( nie ufam ludziom, chodzi mi tu o obce osoby bo rodzicom i dziadkom ufam ale nie ufam kuzynom i ciociom i wujkom ) 

Nie ufam żadnej osobie z klasy 

Nie toleruję ludzi którzy zabijają lub niszczą przyrodę bo mają takie zagrywki

Nienawidzę    myśliwych sama bym  z chęciom do nich postrzelała tak jak oni strzelają do biednych zwierząt.

Kraje  ( lub stan z Ameryki )które kocham to: Nowy Jork, Norwegia, Szwecja, Finlandia. Najbardziej Kocham Polskę.

Trenuję jazdę konną

Moją pasją są zwierzęta

Nie lubię mody

Nie mam przekutych uszu nie chcę mieć i nie maluję paznokci ani ogóle się nie maluję bo to tylko głupota po co takie  11 10 12 13 14 15 16 17 18  lenia dziewczyna ma się malować jak jeszcze całe życie przed sobą  
Nie wieżę  w najlepszych przyjaciół  ludzi

Ufam zwierzętom i jak się je pokocha o ich się nigdy nie opuści ani one ciebie wierzę w przyjaźnie zwierzęce

Jedyne sklepy gdzie lubię jeździć i kupować odzież to: sinsay,cubus i C&A

A sklep z perfumami i innymi meczami  to : rossmann

Kocham chodzić do kina a najbardziej to do multikina we Wrzeszczu

Urodziłam się w Gdańsku napoczątku mieszkaliśmy z moimi dziadkami od strony mamy we Wrzeszczu ( Gdańsk )

Potem przeprowadziliśmy się na Żabiankę bo moi dziadki od strony taty wyprowadzili się do nowej karczmy mamy domek bok domku dziadków

Jak wam napisałam, że nie lubię się malować ( chodzi mi o paznokcie rzęsy itd.) ale za to lubię błyszczyki i pomadki najbardziej z nivei albo inne pomadki nie lubię koloryzujących na czerwień i na róż wole bez barwne a błyszczyki to lubię różne
raz jak byłam w rossmanie to kupiłam błyszczyk taki ciemny róż którego wcale nie lubię i go nie używam
 
Pa, Pa don't copy













 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz