piątek, 11 marca 2016

Recenzja ksiązki "Girl Online w trasie" Zoe Sugg

Hej w dzisiejszym poście :)
Od wczoraj zaczęłam słuchać.................  5 Seconds of Summer
Wcześniej jakoś omijałam ich piosenki a, że wczoraj lecieli w TV a ja miałam daleko do pilota (i byłam w domu i na dodatek  miałam strasznego lenia ) i tak słucham ich i dzięki daleko położonemu pilotowi (czyli jak ja to nazywam dzięki wielkiemu pilotowi XD polubiłam ich )
I na pewno pojawi się post tak jak na początku ferii dałam post o moich ulubionych zespołach to dam drugi taki bo mam ten i jeszcze jeden ulubiony zespó :)
A 5 Seconds of Summer to najlepszy zespół z Sydney :) <3

A teraz konkrety czyli recenzja książki co miała być tydzień temu :)

Książka opisuje dalsza losy Penny, która w wakacje jedzie z swoim chłopakiem w jego trasę koncertową ale plany nie układają się im tak jak chcieli. Ich związek raz przezywa te dobre dni i te gorsze dni.

Książka jest godna przeczytania tak samo jak pierwsza część.
 Tu macie linka
























 
 
Pa, Pa don't copy :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz