środa, 16 marca 2016

Informacja

Hej wiem, że miał być dziś post Chcesz pomóc to pomagaj :) Adoptuj psa lub kota :) .

Ale dałam tylko dwa ponieważ spać mi się chce i głowa sama mi opada na laptopa.

To do jutra miłych snów.

Więc dziś byłam z koleżanką  na dniu otwartym w Teb Edukacji.
Szkoła jest genialna :)
Co jest super to, że tam nie liczą się aż tak bardzo egzaminy :) :p
Dość ciekawe było to, że widziała  jak zszywa się nogę zwierzęcą. ( Na stole była sama noga z sklepu chyba XD)
Ogólnie zakochałam się w tej szkole XD
 Może są szanse, że się tam dostanę.
Przez parę minut oprowadzała nas miła dziewczyna.
Nie wiem czemu znowu jak musiałam wypełnić jakąś kartkę ( nawet nie wiem) To jak mi się ręka trzęsła XD ( nawet sama nie wiem czemu)
 I dziś też nie było mnie w szkole ale to dlatego, że jechałam na dzień otwarty.
I co jest super to, że pomaga się w ZOO i wyjazdy na farm.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz