środa, 18 marca 2015

Prawie ja wiosna Hipodrom Konie

Hej w dzisiejszym poście od wczoraj w gdańsku pogoda prawie jak na wiosnę ale wiosna jest za 3 dni wczoraj po hipodromie chodziłam z samą bluzą kurtkę miałam w ręce.

Pan od polskiego zadał nam do domu opis wybranej przez nas postaci z Kamieni Na Szaniec,
A ja oczywiście musiałam zapytać się czy mogę opisać Alka, Rugo i Zośkę i pan się zgodził :)

Jak coś ja chcę  zrobić to zawsz dobiję do swojego.

Tak samo jak się nie poddaje jak już coś robię albo szukam to do upadłego.

Też jak ktoś mi brzydko powie jak moja głupia kuzynką co już przez 6 miesięcy ja jej nic brzykiego nie napisałam a jak napisała czy się pogodzimy powiedział nie bo wiedziałam, że za jakiś czas znowu mi coś napisze i tak było a ja mam swój honor.
O swój honor nauczyłam się dzięki kamieniom  na szaniec.
Ale zacznijmy od tego, że mam gdzieś swoich kuzynów


Teraz Zdjęcia















 





 Ergo Arena

 Sąsiad nad morza, który ze swoimi przyjaciółki przylatuję do mnie :)))

Opalanko





















 Jaka Minka



 Nosek












 Dróżka dla koni

 I znowu Ergo Arena





 
 
 
Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz