poniedziałek, 9 marca 2015

Co robiłam przez te kilka dni nieobecności ??????????

 Hej dziś na Polski ucieszyłam się bardzo z koleżanką ( nie dlatego, że pan włączył film )
ale dlatego, że w wtorek zaczniemy przerabiać lekturę ( na pewno pomyślicie, że kocham czytać lektury ale nie...) zaczniemy przerabiać niebylejaką książkę a będą to  ... Kamienie Na Szaniec :)))
 
Prawie połowę lekcji przegadałam z koleżanką o filmie, mi się w tym filmie podoba fabuła a jej aktorzy, którzy tam grają.
 
Znowu zaczęłam oglądać polskie seriale i skończyłam oglądać te głupie amerykańskie ( tak głupie )
 
A oglądam :
Rodzinka.pl.
O mnie się nie martw
Szkoła
Przyjaciółki
Mili giganci
 
 
czwartek
 
  Wieczorem oglądałam Przyjaciółki nowy sezon
 
piątek
o 16 byłam u dentysty okazało się też, że rośnie mi ząb mądrości ( co mnie denerwuj bo strasznie do tego boli )
Oglądałam jeszcze kamienie na szaniec.
 
 
         
sobota
Byłam z rodzicami w E.leclerku potem oglądałam O mnie się nie martw a wieczorem Mali giganci ( nowy serial na TVN )
I kamienie na szaniec.
 
 
niedziela
Byłam z rodzicami na Hipodromie a potem siedziałam w domu oglądałam o mnie się nie martw i rodzinka.pl
 
 
 
 
Dziś jeszcze może się pojawi nowy post albo jutro
 
 
Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz