środa, 4 marca 2015

2 nowe etui z Allegro

Hej przyszły moje nowe 2 etui.

To co napisał w poprzednim poście o Niemcach to mi w ogóle nie jest przykro nie, mam poczucia winy gdy obrażę osobę. Kiedyś mama rozmawiała z ciocią ( moją chrzestną ) a ja coś tam powiedziałam ( wydarłam się o swoich kuzynów ) i do tej pory jakoś nie czuję poczucia winy co wtedy powiedział.

Ale była taka sytuacja, ż koń na hipodromie załapał mi za słuchawki i ja go uderzył i powiedział, że jest głupi bo mógł sobie coś zrobić, kiedy odeszłam   kawałek tak jakoś dziwnie mi się zrobiło i poszłam przeprosić konia a potem tak długo go głaskałam aż przyszedł pan co odprowadza konie do stadniny.

Ja po prostu nie umiem złościć się na zwierzęta.

A oto moje nowe 2 Etui













Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz