czwartek, 30 października 2014

Sepy

   Króliczek w ubranku dyni

Hej dziś już czwartek a Jutro piątek Halloween

Jak wiecie ja od 2 tygodni mam obsesje na punkcie filmu teen wolf :)

A mój ulubiony aktor jak już wiecie to

 Dylan O'Brien Gra Stilsa



 Ostatnio znów zaczęłam  słuchać Seleny Gomez i tak słuchałam i znalazłam

A i od kilku dni lubię oglądać program muzyczny MTV Hits

Tak sobie dziś włączyłam i leciała fajna piosenka, która od razu mi się spodobała

 
A oto ona



Jutro mamy tylko sprawdzian z Niemca super dopiero zacznę się uczyć bo dziś mieliśmy z Geografii a wczoraj mieliśmy z matematyki

Sęp Sęp himalajski (Gyps himalayensis)

Gypiniplemię ptaków z rodziny jastrzębiowatych (Accipitridae).

Charakterystyka

Ptaki te charakteryzują się następującymi cechami:
  • szerokie skrzydła o dużej rozpiętości
  • naga, lub pokryta rzadkim puchem głowa i szyja
  • gniazdo na drzewie lub skalnej półce
  • 1-2 jaja w zniesieniu
  • wysiadywanie trwa 42-60 dni
  • młode opuszczają gniazdo w wieku 10-18 tygodni
Systematyka
Do plemienia należą następujące rodzaje i gatunki
  • Sarcogyps – jedynym przedstawicielem jest Sarcogyps calvussęp łysy.
  • Trigonoceps – jedynym przedstawicielem jest Trigonoceps occipitalissęp białogłowy.
  • Necrosyrtes – jedynym przedstawicielem jest Necrosyrtes monachussęp brunatny.
  • Gyps
  • Aegypius – jedynym żyjącym przedstawicielem jest Aegypius monachussęp kasztanowaty.
  • Torgos – jedynym przedstawicielem jest Torgos tracheliotussęp uszaty











  •  
     
    Pa Pa don't copy   

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz