piątek, 10 października 2014

Krótka Historia mojego bloga ...


Hej!!!!!!!! co tam  u was ja dziś cały dzień byłam w domu bo był jubileusz szkoły i mogli przyjść ci chętni XD czyli nie ja .
Potem szłam z moim Pieskiem na Hipodrom :) i uciekaliśmy przed małym pieskiem, który biegł za nami i szczekał na nas XXDD pluta trzymałam na rękach XD




Teraz Powrócimy już do posta Krótka historia mojego bloga




Jak każdy z was wie Zwierzakowa powstało czwartek, 2 stycznia 2014 o
godz 15:54 dzien  2.01.2014r
tytuł 1 dzien na blogu :)  


 Pytanie jakie wiążę się z tym blogiem to DLACZEGO


np.: DLACZEGO powstał ten blog a nie inny...



Teraz małe info

Ja już od 4 kl chciałam mieć bloga ale o LPS, moja mama mówiła, że się na tym nie znamy i tata też tak mówił.


Ale tak po tych kilku latach nadszedł ten oczekiwany dzień


Nie wyobrażacie chyba sobie mojego zadowolenia



Na początku myślałam, że szybciej skasuje niż doczekam się tych 3011wys.

na serio :) .






Na początku te 2-3 posty były nie dopracowane może dlatego, że dopiero co zaczynałam


Potem za kilka dni moja mama założyła swojego Bloga

Tylko tata jeszcze nie ma no i oczywiście dziadkowie nie mają .


I mój Plutek :)


Dlaczego powstał ten Blog a nie inny

Ponieważ ja bardzo kocham zwierzaki i za nic świecie bym nie założyła innego bloga, jak coś się lubi to tylko na tym trzeba swoje zainteresowania skupić no nie.

Ja tak robię nie wiem jak wy ???



Moje całe dzieciństwo przepełniane było zwierzakami


Jak miałam 2 lata to dostałam Swojego ukochanego i 1 kumpla na całe życie (zwierzak zawsze zostanie przy tobie niż człowiek )
 
 
Ja wybrałam podobno Plutka:)
 
 
Jak miałam  7-8 lat to dostałam od taty mama i dziadkowie od strony mamy nie chcieli mieć następnego zwierzaka bo wiedzieli że jak zdechnie to będę strasznie przeżywać ale z tatą namówiliśmy i została Swojego ukochanego króliczka który zdechł w tamtym roku na wakacjach :(((((((((( ;(((((((((((((((
Pluto Bardzo lubił Pusie jak zapytałam gdzie jest Pusia  to podbiegł di furtki i patrzył w tamto miejsce gdzie   pochowałam z dziadkami Pusię miała nawet własną trumienkę  ( byłam przy tym jak zdechła)
Nigdy o tobie Pusiu nie zapomnimy
 


 
 
Czasem Była wredna ale za to ją  i tak kochałam
 
 
 
Potem był jeszcze wcześniej króliczek Puszek (mam jego zdjęcia na laptopie rodziców )
 
dostałam go jak miałam 5-6 lat od fryzjerki  też zdechł  w wakacje ( byłam z rodzicami na naszej działce jak babcia zadzwoniła i powiedziała że puszek zdechł ) :(((((((((((((((( ;((((((((((((((((( nigdy o tobie nie zapomnimy Pluto go Bardzo lubił
 
 
A no i mamy nasze kochane rybki
 
 

Więc jak widzicie od wczesnego dzieciństwa były przymnie zwierzaczki  
 
ja najbardziej toleruję zwierzęta a ludzi mam głęboko gdzieś ( obce osoby i te których nie lubię )
dlatego właśnie jest ten Blog dzla Ludzi których kochają zwierzaki <3
 
 



I to chyba na wszystko  Jak zawsze przypominam sobie O Pusi i Puszku To Płaczę;(bo jak przypomnę te wspaniałe chwile z ni mi :)


PA PA don't copy :) mam nadzieję że post wam się spodoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz