środa, 22 października 2014

Co słychać u Tulipanki

Hej!!!! Na szczęście jest już Środa jeszcze 2 razy do szkoły opiszę wam jak minęły mi te 3 dni w szkole i po szkole :
  1. Poniedziałek - ciągną się najdłużej te wszystkie przerwy i lekcje masakra potem z dziadkami jechałam do okulisty. No i oczywiście spóźniłam się na odc. nastoletniego wilkołaka :((((((((((
  2. Wtorek - Minoł szybko i fajnie
  3. Środa - lekcje tak szybko minęły a jak weszłam do szkoły to po 7 lekcjach które   szybko mi zleciały czułam jak bym weszła tylko do szkoły i zaraz wyszłam XD






od 2 tyg kocham słuchać 3 nowych piosenek z albumu Ariany Grande oto one 


  1. tytuł Ariana Grande - Break Your Heart Right Back
  1. tytuł Ariana Grande - Hands On Me feat A$AP Ferg

  1. tytuł Ariana Grande - Love Me Harder


I od tyg ani razu szkoły nie doglądnęłam na TVN zadowolona jestem z siebie zadowolona  nie lubię już polskich seriali teraz wolę o ten  Nastoletni Wilkołak  mam nadzieję że post
przeczytaliście i i więzień labiryntu


Pa pa don't copy


Teen Wolf: Nastoletni wilkołak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz