wtorek, 14 października 2014

Krótka recenzja filmu " Więzień Labiryntu "

Hej!!!!!!!!!! Dziś jest dzień nauczyciela i umie zamiast lekcji był apel i ... WYJŚCIE DO KINA :) na najlepszy film pt. : Więzień Labiryntu :))))


Na początku myślałam, że film ogółem ta cała fabuła filmu okaże się nie dla mnie... No ale okazał się... NAJLEPSZYM FILMEM JAKI KIEDY KOWIEK OGLĄDAŁ :) ( NO OCZYWIŚCIE KAMNIENIE NA SZANIEC NIGDY MI SIĘ NIE ZNUDZĄ )

‎ więzień labiryntu jest to  film bardziej Thriller ,
ale w niektórych monetach można się pośmiać,  
 niektóre monety trzymają mocno w napięciu .
 
 
Polecam ten film jeśli lubicie taki klimaty

Film trwa tak ok. 2 godz.
 
Jak wracałam z kibelka to się zgubiłam i
Nie wiedziałam , do jakiej sali wejść.
 
My ze szkoły zawsze jeździmy do Heliosa w alfa centrum
najgorsze kino jakie mogło być  jaka mieszkacie 
na Przymorzu to chodzicie czasem tam do kina to wiecie o co mi chodzi.

My byliśmy na wersji z napisami, ktoś i kiedy powiedział, że jak są napisy to
 na filmie nie można się skupić ale to jest nie prawda  
 
 
A teraz zwiastuny :)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Naprawdę fajny Film :))
 
 
 
  ‎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz