piątek, 5 maja 2017

Recenzja książki "Prowadź swój pług przez kości umarłych" - Olga Tokarczuk

Hej
Postanowiłam, że dam recenzję genialnej książki (jak dla mnie).
Jest to książka kryminalna ogólnie to ja nigdy za kryminalnymi nie przepadałam (na pewno jest to jedna książka kryminalna).
Jeśli ktoś lubi takie kryminały to gorąco polecam :)
Główną bohaterką jest Janina Duszejko. Rzecz się dzieje w Kotlinie Kołodzkiej.
Książka opowiada o fali morderstw na myśliwych, które "mordercami" są zwierzęta. Taką myśl można mieć do przed ostatniego rozdziału w którym się pojawia prawda o mordercy...
"Pokot" jest to filmowa adaptacja filmu jeszcze nie widziałam ale jak pojawi się na Internecie to oglądnę.
Jeśli widziałeś/widziałaś film i ci się podobał to zachęcam przeczytać książkę :)
W pierwszym rozdziale jest już przedstawione 1 morderstwo.
Rozdziałów jest 17 i przy każdym cytat.

 (ja mam wersję filmową czyli okładka i w środku są zdjęcia)
 
(tak wygląda ta "oryginalna" wersja )


Pa, Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz