wtorek, 24 listopada 2015

Minionki film z 2015

Hej minionki
..gif.. Sorry, że tego postu wczoraj niebyło ale naprawiałam telefon wczoraj z moją mama bo coś mi się zacięło i po włączeni ciągle mi coś wyskakiwało ale jest wszystko ok.

Dziś po 2 tygodniach poszłam do kościoła bo w maju jestem bierzmowana.

  Minionki

Minionki (ang. Minions) – amerykański film animowany z 2015 roku w reżyserii Pierre'a Coffina i Kyle Balda. Wyprodukowany przez Universal Pictures. Kontynuacja filmu Minionki rozrabiają z 2013 roku.
Bob - mały, najmłodszy i najsłodszy Minionek. Lubi Kevina, Stuarta i swojego misia. Ma dwoje oczu.
Kevin - duży, wysoki, szczupły i najstarszy Minionek. Lubi Stuarta i Boba. Ma 3 włosy na głowie i dwoje oczu.
Stuart - średni i niski Minionek. Lubi Kevina i Boba. Ma 6 włosów ułożonych na lewo i na prawo. Ma jedno oko. Lubi grać na gitarze.
Światowa premiera filmu miała miejsce w Anglii 11 czerwca 2015 roku, natomiast w Stanach Zjednoczonych 10 lipca 2015 roku. Premiera filmu w Polsce odbyła się 26 czerwca 2015 roku.

Opis fabuły
Akcja filmu rozgrywa się w 1968 roku. Minionki: Stuart, Kevin i Bob wyruszają w ekscytującą podróż, która doprowadzi ich do Scarlett O'Haracz, superzłoczyńczyni. Wraz ze swoim mężem, wynalazcą Herbem, wymyśla ona plan przejęcia władzy nad światem.

 

 zwiastun
 
 








Film był fajny polecam każdemu :)
 Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz