poniedziałek, 23 listopada 2015

Dutch draft

Hej  w dzisiejszym poście, sorry, że od środy nic nie dałam ale nie chciało mi się i nie miałam na nic pomysłu :)
Wczoraj z rodzicami oglądałam Minionki 2 filmy i bardziej  podobał mi się film z tego roku niż "minionki rozrabiają"
Potem dam opis tych duch filmów.
Wczoraj padał śnieg z deszczem a dziś jest taka pogoda jak by miało zaraz padać.

Dutch draft


Dutch draft najcięższa i najsilniejsza wśród koni zimnokrwistych rasa wyhodowana przez Holendrów do ciężkich prac na trudnych, gliniastych terenach tego kraju. Ich niezwykła siła idzie w parze ze spokojnym temperamentem i cierpliwością. Ich cechą charakterystyczną są bardzo duże kopyta. Mimo swoich dużych rozmiarów potrafią być żywiołowe i energiczne. Dzisiaj rzadko już wykorzystuje się je do prac w gospodarstwie, a raczej jako konie zaprzęgowe i pokazowe.
Żyją długo i są przystosowane do długiej pracy, nawet w ciężkich warunkach
  • Pochodzenie: Holandia
  • Maść: dereszowata, gniada, kara, siwa
  • Użytkowanie: pokazy, konie zaprzęgowe
  • Charakterystyka: silne i spokojne
Wygląd
Konie tej rasy mają krótką, muskularną szyję, dużą głowę o prostym profilu, szeroką, muskularną klatkę piersiową oraz ciążki, masywny korpus. Posiadają również wyraźnie spadzisty zad, krótkie, muskularne nogi i długą, gęstą sierść na nogach. Konie te osiągają wysokość w kłębie wynoszącą od 160 cm do 170 cm.





 
SORRY, ŻE TAKI KRÓTKI POST ALE WIECZOREM DAM O MINIONKACH
 
pa, pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz