poniedziałek, 8 czerwca 2015

Fotowarszaty - Wąglikowice, Nowa Karczma

Hej po kilku dniach nieobecności więc na długim weekendzie byłam na działce u dziadków od strony mamy tak od środy do piątku, a od piątku do niedzieli byłam już na naszej działce.
Pogoda była ładna jak byłam na procesji i stałam z rodzicami i dziadkami przed kościołem to się od ciepła stać nie chciało :).
Dziś w szkole mieliśmy sprawdzian z chemii, który był bardzo prosty jeszcze jutro sprawdzian z geografii i chyba już koniec :)
A i w tym roku 26,06,2015r. zrobię też post tak jak w tamtym roku tylko, że ten będzie o stosunku psów i kotów do małych dzieci :)
Jeszcze tak ok 2 miesiące i moje urodziny ( czyli 10.08.)
Dziś jeszcze robiłam prezentację na angielski na jutro o Wielkiej Brytanii a jutro będę robić prezentację o Janie III Sobieskim  na Historię.

A teraz zdjęcia :)


Wąglikowice - miłe zacisnę miejsce na spędzenie długich spokojnych dni wakacyjnych

P.S. Tu są zdjęcia tylko J. Kramska Dużego






 Dzieło mojego dziadka wędzarka do mięsa

 J. Kramsko Duże dalej jest J. Krasko Małe























 Uśmieszek

 Plutuś na łące sąsiada


 Mój kochany model

Mały model oglądający się za suczką, która stała dalej :)







 Rower mojej babci

w lesie


 
 
Nowa Karczma - fajne spokojne miejsce na działkę i spokojny odpoczynek







 Muffinki domowe wypieki :)














 Konik

















 Łąka stokrotek
 Woda
 
 
Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz