poniedziałek, 22 czerwca 2015

2 rzeczy z Ikei

Hej jestem zadowolona bo dziś jak byłam w E.leclerku to w księgarni zamówiłam fiszki Norweskie, które odbiorę jutro albo w środę bo nie wiadomo kiedy księgarnia je zamówi jak zrobiła to dziś to jutro już będę miała a jak zamówi dopiero jutro to odbiorę je w środę :)
A jutro z mamą jadę do Alfy zamówić fiszki Szwedzkie :)
Z wydawnictwa "Cztery głowy"
Jutro nie idę do szkoły :)

Fiszki. Starter norweski Fiszki - norweski - starter



Fiszki. Starter szwedzkiFiszki - szwedzki - starter


 Z tej serii nie mogłam znaleźć fiszek z Fińskim ale trudno będę się i tak uczyła z tych kartek i z mojego małego zeszytu :)


A zanim pokażę rzeczy z Ikei
W piątek kupiłam nowy zegarek, który jest piękny wcześniej miałam zegarki na gumki ( w jednym gumka pękła w innym wskazówka odpadła  ) mam razem zegarków 5 (wliczając ten nowy ) bo jeszcze pozostałe dwa jeden jest bez dziurek i zakłada się jak Znalezione obrazy dla zapytania odblask  taki odblask a inny jest w simsony.

 pasek ma skurzany i jest piękny  

 
 

1. rzecz z Ikei to świeczki o zapachu zielonego jabłka

Kocham świeczki  z Ikei
 
 
 
 
 
2. rzecz z Ikei to foremki do mrożenia lodów











 kształtem przypominają lody solo Znalezione obrazy dla zapytania lody solo
Za 4 dni koniec roku szkolnego i 2 miesiące wakacji super w piątek specjalny post
Pa, pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz