wtorek, 3 listopada 2015

Varecia

Hej w dzisiejszym poście. Dziś przeczytał w gazecie (przyjaciel pies ) gdzie pisali o etapach żałoby w moim wypadku była to utrata 2 królików jednego dostałam w wieku 5-6 lat od fryzjerki ale zdechł bo był już to dorosły osobnik a drugiego dostałam w wieku 7 -8 lat i zdechł 2 lata temu 13 sierpnia była rocznica śmierci. Może dla kogoś to tylko zwykły gryzoń ale dla mnie to byli mali przyjaciele.
A oto etapy żałoby Według 
Elisabeth Kübler-Ross
* Brak wiary,zaprzeczanie
*gniew
*poczucie winy
*depresja
*akceptacja
I ja przeszłam te wszystkie etapy ale bardziej to przeżyłąm jak zmarł mi 2 króli może dlatego, że miałam ją jak była jeszcze mała.
Zaprzeczanie wyglądało u mnie tak, że prze cały dzień nie mogłam uwierzyć, że odeszła ode mnie biała kuleczka
Gniewu chyba nie miałam
poczucie winy mam do teras 
depresje miałam małą  bo nie chciało mi się żyć jeść nic i tylko płakać (nie wiem czy tak to dokładnie nazwać depresją ale uznajmy )
akceptacja to była trudna ale się jakoś udało.
Lemur rudy (Varecia rubra)Varecia– rodzaj ssaków z rodziny lemurowatych (Lemuridae), obejmujący gatunki występujące na Madagaskarze.

Gatunki
Do rodzaju należą dwa gatunki:
  • Varecia rubra – lemur rudy
  • Varecia variegata – lemur wari
 

röd vari (Varecia rubra)
Lemur rudy


  Pa, pa don't copy jutro może 2 posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz