poniedziałek, 2 marca 2015

Aktorzy z filmu kamienie na szaniec

Hej w dzisiejszym poście dziś miał być już o zwierzętach ale jak wczoraj dawałam wam posta to było przed 24.

I czasem ja za szybko coś naciska  pokazuje się wiadomość, że Internet przestał działać i mi to naprawia.

Najgorzej jest jak to robi mi się ma blogu bo zaraz wszystko mi się przestawia ( to wygląda tak jak by laptop  decydował po jakiej stronie mają być informacje ) .
 
Ja nie lubię czegoś zostawiać jak nie jest tak jak ja bym chciała

Kiedyś też pisałam posta i tak mi się stało to przed wstawieniem na bloga zaczęłam wszystko od nowa.

Podziwiam tych aktorów, którzy wcielili się w swojej role. Jak oglądam ten film to czasem mam wrażenie, że to jak by naprawdę się działo.
Żaden inny reżyser by nie nakręcił tak tego filmu albo żaden aktor nie odegrał tak swojej roli.

Jeśli mam być szczera to wydaje mi się, że najlepiej grali te osoby, które wcieliły się w postacie harcerzy  z szarych szeregów.

I to jest post kończący  serię wojenną.

Aktorzy z Filmu "Kamienie Na Szaniec"

 Tomasz Ziętek – Jan Bytnar ps. „Rudy”Tomasz Ziętek


Marcel Sabat  - Tadeusz Zawadzki ps. „Zośka”Marcel Sabat

 Kamil Szeptycki – Maciej Aleksy Dawidowski ps. „Alek”Kamil Szeptycki



Danuta Stenka – Zdzisława Bytnarowa, matka „Rudego”Danuta Stenka



Artur Żmijewski – Stanisław Bytnar, ojciec „Rudego”Artur Żmijewski



Irena Melcer – Danuta Bytnar ps. „Duśka”, siostra „Rudego”Irena Melcer



Magdalena Koleśnik – Maryna Trzcińska (Monia), dziewczyna „Rudego"Magdalena Koleśnik




Krzysztof Globisz – Józef Zawadzki, ojciec „Zośki”Krzysztof Globisz



Sandra Staniszewska – Halina („Hala”) Glińska, dziewczyna „Zośki”Sandra Staniszewska



Wojciech Zieliński – Stanisław Broniewski ps. „Orsza”Wojciech Zieliński




Andrzej Chyra – Jan Wojciech Kiwerski ps. „Lipiński”Andrzej Chyra




Karol Górski – Henryk Ostrowski ps. „Heniek”



Krzysztof Chodorowski – Hubert Lenk ps. „Hubert”Krzysztof Chodorowski




Dawid Czupryński – Tadeusz Chojko ps. „Bolec”Dawid Czupryński



Eryk Kulm – Jan Rodowicz ps. „Anoda”Eryk Kulm jr



Paweł Krucz – Józef Saski ps. „Katoda”Paweł Krucz



Jakub Konieczny – Tadeusz Krzyżewicz ps. „Buzdygan”Jakub Konieczny




Michał Wanio – Władysław Cieplak ps. „Giewont”Michał Wanio




Franciszek Gurgul – Konrad Okolski ps. „Kuba”Franciszek Gurgul




Krzysztof Szczepaniak – Sławomir Bittner ps. „Maciek”Krzysztof Szczepaniak




Michał Poznański – Jerzy Zborowski ps. „Jeremi”Michał Poznański



Krzysztof Rogucki – Witold Bartnicki ps. „Kadłubek”Znalezione obrazy dla zapytania Krzysztof Rogucki



Paweł Janyst – Wiesław Krajewski ps. „Sem”Paweł Janyst



Mateusz Trembaczowski – Jerzy Trzciński ps. „Tytus”Znalezione obrazy dla zapytania Mateusz Trembaczowski



Piotr Bondyra – Kazimierz Pawelski ps. „Paweł”Piotr Bondyra





Wojciech Marcinkowski – Janek BłońskiWojciech Marcinkowski






Maria Kania – HaniaMaria Kania







Paulina Gałązka – BaśkaPaulina Gałązka






Filip Pławiak – Zygmunt Kaczyński ps. „Wesoły”Filip Pławiak






Szymon Roszak – Jerzy Gawin ps. „Słoń''Znalezione obrazy dla zapytania Szymon Roszak



Pa. Pa  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz