wtorek, 9 września 2014

Pytania z książki "Mój mały sekretnik"

Hej dziś jestem jeszcze w domu Hura !!!!!!!! ten post będzie trochę inny :)
 
A  tytuł jest Taki  Pytania z książki "Mój mały sekretnik" a wygląda on tak
 
Jak byłam mała to to dostałam od Kuzynki co jej tata i mój tata to bracia  a i będę zaznaczać które wybrałam tak jak mam w tej  książce :)
 
 
A teraz przechodzę do pytań :)
 
                                    Jaki mam Charakter
 
Co sprawia ci największą przyjemność ?
 
 
 
 
 
  1.  obejrzenie śmiesznego filmu
  2. Spędzanie czasu z najlepszą przyjaciółką
  3. Chodzenie na tańce
  4. nocowanie u przyjaciółki
 
Gdybyś wygrała wycieczkę, to gdzie byś  najlepiej pojechała
  1. na weekend do wesołego miasteczka
  2. do parku safari gdzie zobaczę wiele dzikich zwierząt
  3. na pełną przygód wycieczkę razem z przyjaciółmi
  4. na wyprawę do ciekawego, obcego kraju
 
Co chciała byś robić w przyszłości ?
 
  1. występować w kabarecie
  2. leczyć zwierzęta ( to moja praca na przyszłość)
  3. być dziennikarką
  4. prowadzić własną firmę
Jakim zwierzęciem byłabyś najchętniej?
  1. małpą
  2. misiem pandą
  3. lwem
  4.  ptakiem  
 
Jeśli miałaś najwięcej odpowiedzi :
 
1- radosna
masz pogodne usposobienie i jesteś świetną kumpelą 
 
2- dobra przyjaciółka
jesteś bardzo wrażliwa i myślisz o innych
 
3-imprezowiczka
przebywasz chętnie w towarzystwie, jesteś wzorem dla znajomych
 
4-myślicielka
jesteś modra i doskonale zorganizowana
 
dużo różnych -jesteś wszechstronna
potrafisz się łatwo przystosować i posiadasz wiele talentów     
 
 
Dary przyjaźni
twoja przyjaciółka  jest chora. Co robisz?  
  1. dzwonisz do mniej i pocieszasz ją
  2. robisz dla niej kartkę z życzeniami
  3. opisujesz je co zdążyło się w szkole  
Co cię najbardziej denerwuje ?
 
  1.  Kiedy ktoś jest zarozumiały
  2. kiedy ktoś jest nie taktowny
  3. kiedy ktoś jest niepunktualny
W jakim filmie zagrałabyś najchętniej?
od zrazu mówię, że w żadnych nie zaznaczam
  1. w komedii romantycznej
  2. w filmie fantastycznym
  3. w filmie akcji lub przygodowym
który z wymienionych kolorów lubisz najbardziej ?
  1. niebieski
  2. różowy
  3. fioletowy
                                         
 
Twój wymarzony chłopak ( to będzie na punkty)
 
w jaki sposób chciałabyś  osiągnąć sławę?
  1. zdobyć złoty medal na olimpiadzie (2 p)
  2. odkryję  skuteczny lekarstwo na jakąś chorobę (3p)
  3. napiszę bestseller (1p)
  4. stworzę nowy  szokujący styl w modzie
co najbardziej chciałbyś wygrać w konkursie ?
 
  1. wizytę u sławnego stylisty (4p)
  2. piknik na plaży podczas zachodu słońca(1p)
  3.  przelot balonem nad parkiem safari(2p)
  4. robot kuchenny(3p)
gdzie najchętniej kupiłabyś domek letniskowy?
  1. na bezludnej wyspie gdzieś w tropikach(2p)
  2. w przepięknym rezerwacie przyrody(3p)
  3. na dzikiej plaży(1p)
  4. w dużym mieście pełnym ciekawych ludzi(4p)
wyobraź sobie, że jesteś wielką gwiazdą. Jaką muzykę komponujesz od zrazu mówię, że w żadnych nie zaznaczam
  1. szybkiego głośnego rocka (2p)
  2. gorące numery do tańca(4p)
  3. sama będę miksować muzykę w klubach (3p)
  4. romantyczne piosenki(1p)
 
 
Mój wymarzony typ
 
do 7 p - romantyk
 
8-10 p - poszukiwacz przygód
 
11-13p - intelektualista
 
14-16p - znawca mody
 
 
 
I to na razie wszystko PAPATKI DON'T COPY :) :* ;)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz