niedziela, 7 września 2014

Moje sposoby na chorobę

Hej więc tak jestem przeziębiona i zostałam w domu i nie muszę iść jak inni do
  • Szkoły
  • pracy
  • przedszkola
  • żłobka
 Dam wam jeszcze co robię leżąc w łóżku

A więc przechodzę do posta

Oto moje porady

  
Ciepła herbata

Ja czasem piję ciepłe kakao


Wygrzewanie się pod kołdrom

 
Grube i ciepłe skarpetki


Kąpiel w ciepłej wodzie ( u mnie w domu jest wanna i jak jestem chora to zawsze biorę taką ciepłą kąpiel)

 
Chusteczki


Domowy sposób na chorobę to syrop z cebuli Który ja piję i jest bardzo dobry syropem na przeziębienie


krople do nosa


Woda z miodem


Mleko z miodem i czosnkiem

I jakieś tabelki ja teraz biorę cerutin   


A teraz napiszę wam co robię jak wygrzewam się

( te rzeczy które wam pokarzę to są moje )

 Oglądam telewizor

Patrzę co na inetnecie lub słucham muzyki
  Patrzę też coś na Telefonie Czyli : przeglądam Twiitera, Instagrama  i jeszcze inne rzeczy

 Czytam dziennik cwaniaczka mam wszystkie części

czytam też heartland wczoraj skończyłam poprzednią książkę
 

 Ale czytam Mikołajka  

 Albo przenoszę się w czasy II wojny światowej i czytam kamienie na szaniec
 

 Lub jakąś gazetę

 Jak jestem przeziębiona to zawsze czytam książki bo wtedy nie mam ochoty na laptopa, TV  i telefon 



Pa PA mam nadzieję, że post się spodobał

DON'T COPY  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz